crazylazyboy Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har hatt en koselig dag med gode venner Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Gleder meg til å feire juleaften sammen med familien, og se på alle de samme gamle julefilmene. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Spilte et gammeldags brettspill ved navn talisman med en rekke kamerater, utrolig morro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Å vinne i adventskalendere på nett. Har deltatt på flerfoldige i flere år, men har ikke vunnet før i år. I år har jeg derimot vunnet to ganger. Først barbersaker (som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med siden jeg ikke bruker høvel når jeg barberer meg, og sjelden barberer meg i det hele tatt) og en kokebok. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 At jeg har fått fornyet kontrakten på jobben for et nytt år. Tidenes beste jobb! (Vikarstilling mens jeg går på skole.) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Nei, nå får det være nok jobbing for i år. Nå tar jeg juleferie! London, here I come! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 At jeg fikk en dropin time hos frisøren i dag så jeg fikk bort bollesveisen før jul At jeg har fått fornyet kontrakten på jobben for et nytt år. Tidenes beste jobb! (Vikarstilling mens jeg går på skole.) Grats! Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 At det bare er noen få dager igjen til den helvetes jula er over og ikke alle føler en trang til å si "god jul" hvert 10. min. Er ikke snø (her iallefall), må jobbe halve "den store dagen", og man skal på død og liv kjøre rundt til folk for å spise, noe man fint kan gjøre hjemme. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Bare 1 t og 20 min til jeg stempler ut fra jobb. Endelig. Skal bli godt med 2 dagers daffing.. Første året i arbeid jeg lar vær 100% overtid og 100% helligdagstillegg. Gjør egentlig ikke noe å slippe å jobbe i romjula for en gangs skyld :-P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Alslutter arebisdagen og kjøre hjem nå, hvor det venter tradisjonell jule lunsj! Og fri frem til neste mandag nå, herlig! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Effektboks til gitar'n. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 At jeg har hatt en knakende ålreit julekveld uten masse julegavemas. Samt kvinnfolk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Fått masse stæsj jeg har behov for når jeg snart flytter ut, i tillegg til masse penger. Fått satt av et par tusen til en ny tattovering.Tror dette året kommer til å bli rivende bra. Kan legge meg med et smil om munnen av flere grunner. Fett! Endret 24. desember 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Endelig hime! Nå skal jeg vie all min tid til GTA. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 At det verste som har skjedd meg på en stund var at jeg tråkket på en stein på gulvet her. Newcastle vant akkurat 5-1. Sitter og daffer i undertøyet, lite er mer digg enn det. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 God frukost med familien, slækking på sofaen med kaffi og serie! Og så fest i kveld, får sjå mange vener eg ikkje har sett sidan i sommar! Blir en bra dag Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Å vinne i adventskalendere på nett. Har deltatt på flerfoldige i flere år, men har ikke vunnet før i år. I år har jeg derimot vunnet to ganger. Først barbersaker (som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre med siden jeg ikke bruker høvel når jeg barberer meg, og sjelden barberer meg i det hele tatt) og en kokebok. Deltatt på sånn 10 stykk hver dag hver jul i flere år men faen aldri vunnet. Irriterende. Vant 20kr på kalenderloddet til flax som kostet 50kr da, wiiiiiiiiiii.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå