Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 I dag fikk jeg pez i kalenderen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hahaha, bruttern som har mekka? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jepp! Hjemmelaget kalender laget av fyrstikkesker, papir og hjerter og stjerner. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hah, faen så knall. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ferdig med julegaver!! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ferdig med julegaver!! Hva er det som er gøy med det da? Den siste gaven skal kjøpes fempåfire på julaften. På veien hjem skal "Driving Home For Christmas" - Chris Rea spilles på full guffe. Da er det jul. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noe som er jævla hyggelig og som gjør meg jævla glad er at jeg ikke har kjøpt en eneste julegave, og ikke har jeg planer om det heller. Har gitt alle beskjed om at ingen får en jævla drit av meg i år, og dæven så digg det er å slippe å stresse med julegavetullet. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 DU ER IKKE MIN BROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noe som er jævla hyggelig og som gjør meg jævla glad er at jeg ikke har kjøpt en eneste julegave, og ikke har jeg planer om det heller. Har gitt alle beskjed om at ingen får en jævla drit av meg i år, og dæven så digg det er å slippe å stresse med julegavetullet. Det tenker jeg alle synes var hyggelig og gjorde dem glad Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Breaking Bad og Broen setter meg svært ofte i et godt humør. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det tenker jeg alle synes var hyggelig og gjorde dem glad Jeg har ikke råd, rett og slett. Jeg må bruke pengene jeg har på førerkort, så jeg beholder jobben. Hva er viktigst, at jeg beholder jobb eller at folk får pleiet egoet sitt? Jeg forventer selvsagt ikke noe i retur heller. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg har ikke råd, rett og slett. Jeg må bruke pengene jeg har på førerkort, så jeg beholder jobben. Hva er viktigst, at jeg beholder jobb eller at folk får pleiet egoet sitt? Jeg forventer selvsagt ikke noe i retur heller. Okei, får litt mere forståelse nå Trodde det var kun for latskapens skyld Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Men altså, jeg skal innrømme det, som jeg skrev over, at det er jævla digg å slippe å handle julegaver. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det tenker jeg alle synes var hyggelig og gjorde dem glad Det gjorde det så absolutt. Har sagt dette i mange år allerede og det er meget hyggelig at noen i familien endelig hører etter. Gaver er noe forbanna tull. Jeg kan skjønne gleden ved å gi til barn, og det å motta som barn, men når man har passert en viss alder (ikke er et barn lenger) er gaver helt unødvendig. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Når bussen en gang kommer Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Mmm, doctor who! 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Karakteren kom på Mattematikk eksamen i dag, og jeg fikk en A =D Creds til verdens beste mattelærer ever. Matte har begynt å gjør meg hyggelig og glad Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Mekker pepperkaker med dama. Jeg kan ikke fordra pepperkaker, og har aldri likt det, men pepperkakedeigen er faen meg godt. Har ikke spist det på 15 år, men jeg elsker det fremdeles. Helt topp! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hente pakker med musikk på posten, mye diggert fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå