Coffey Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 å få klemmer (av pene jenter) De jentene som ikke er så altfor pene da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 å få klemmer (av pene jenter) De jentene som ikke er så altfor pene da? ugh :] Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Dobbeltime i fransk i morgen tidlig! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Årets første hovedinstrument-time i morra, med ny lærer! Gleder meg. Edit: OG OL ER FERDIG! Da kan jeg skru på tv-en igjen. Makan til kjedelig møkk Endret 24. august 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Fruity loops funker fett på laptopen! Jeg sitter hjemme! Jeg vil kjøpe en grandis! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Begynt på internatskole, det er digg det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Å få komme hjem til en blid og fornøyd kjæreste, som er mer enn villig til å fortelle om ting som f.eks hvordan jobben hennes var i dag, hvordan valpen så ut som de skulle se på, og slike ting folk generelt egentlig ikke bryr seg om, men som blir til poesi og det mest interresante samtaleemnet du vet om, fordi hun er så glad og livlig og livner opp dagen noe innmari. *sukk* Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Å få komme hjem til en blid og fornøyd kjæreste, som er mer enn villig til å fortelle om ting som f.eks hvordan jobben hennes var i dag, hvordan valpen så ut som de skulle se på, og slike ting folk generelt egentlig ikke bryr seg om, men som blir til poesi og det mest interresante samtaleemnet du vet om, fordi hun er så glad og livlig og livner opp dagen noe innmari. *sukk* Det hørtes fantastisk ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 At man kan kjøpe vinylplater på Platekompaniets nettbutikk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har ikke en fungerende platespiller! *hører hjemme i deppetråd* Jeg spiser sjokolade og drikker sjokolademelk! : DD Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Egg&Bacon gjør meg glad! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Å få komme hjem til en blid og fornøyd kjæreste, som er mer enn villig til å fortelle om ting som f.eks hvordan jobben hennes var i dag, hvordan valpen så ut som de skulle se på, og slike ting folk generelt egentlig ikke bryr seg om, men som blir til poesi og det mest interresante samtaleemnet du vet om, fordi hun er så glad og livlig og livner opp dagen noe innmari. *sukk* Høres ut som min drømmetilværelse! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Deilige jenter generelt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Darwin awards :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 At Hylo ringer for å jatte. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 En tur i regnværet for å kjøpe druer Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Å se lyst på livet og kjipe situasjoner man kan være i ! Selv om det kan være (sett inn banne ord her) vanskelig ! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 At jeg endelig er glad igjen Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) å få klemmer (av pene jenter) De jentene som ikke er så altfor pene da? Det er et varig problem at ALLE pene har en stygg venninne... Når man får klemmer av de stygge gjør man ikke så mye ut av det vettu (man sparer de pene til sist) poenget er at enten må man finne seg i å få klemmer av de stygge og de pene, hvis ikke får man ikke no klemmer NB: hvis du er heldig er ikke den stygge venninnen med... Endret 25. august 2008 av martin808 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Ny seng gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå