Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hah, har så lyst til å bytte sengetøy, men klarer ikke. Skal så få muttern til å gjøre det i morra. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hvis du har langt hår så er ikke nydusjetdelen så herlig For når man skal legge seg, altså!Joda. Føner har vel de fleste. Og selv om man ikke har det går det helt fint å tørke med håndkle, for så å legge håndkle rundt håret når man har fått ut mesteparten av fuktigheten. Går så fint så! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Joda. Føner har vel de fleste. Og selv om man ikke har det går det helt fint å tørke med håndkle, for så å legge håndkle rundt håret når man har fått ut mesteparten av fuktigheten. Går så fint så! Ikke med mitt Må vente minst ett par timer. Tar en eeeevighet å tørke håret, og hvis jeg legger meg med vått hår så ser håret så rart ut dagen etterpå.. Eier ikke hårføner eller annen dilldall til håret, og har meget sunt og sterkt hår på grunn av det.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Et par timer?! Du må ha enten veldig tykt eller veldig langt hår. Eller begge. Mitt hår anser jeg som ganske langt og det tørker kanskje på en time. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ferdig i dusjen. Kle på seg. Gå ut av leiligheten. Tørt hår. Er visse fordeler med å ha kort hårsveis, gitt... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Et par timer?! Du må ha enten veldig tykt eller veldig langt hår. Eller begge. Mitt hår anser jeg som ganske langt og det tørker kanskje på en time. Begynner å bli litt lengde på det, og det er vel litt tykt vil jeg si. Er mye deiligere med kortere hår, da er alt tørt og ferdig på en halvtime Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg synes langt hår også har fordeler ved seg. For eksempel det at hvis jeg lar håret ligge rundt nakken er det godt og varmt i vinterkulda. Og synes også det er deilig når jeg står opp om morgenen og håret er som en varm pute rundt hodet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har hatt ganske så langt hår engang, og sånn rent bortsett fra at jeg så tilbakestående ut og klippa det må jeg si at det er mye diggere med kortere hår. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvis du har langt hår så er ikke nydusjetdelen så herlig For når man skal legge seg, altså! Jeg elsker å dusje rett før jeg skal legge meg og la det tørke når jeg sover. Hvis jeg har massevis av krøller dagen etterpå, så er rettetang da shit. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Victoria's secret show Endret 13. desember 2013 av Muffinss Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kaptein drikk i glasset og Juleferga sangen! Og i morgen skal jeg passe på nevøen min! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kaptein drikk i glasset og Juleferga sangen! Haha, what? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg elsker å dusje rett før jeg skal legge meg og la det tørke når jeg sover. Hvis jeg har massevis av krøller dagen etterpå, så er rettetang da shit. Blir ikke krøllet, bare.. rar fasong på det Liker krøllet hår! Hvis jeg skulle hatt noe sånn dilldall skal det være krølltang.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Begynner å føle meg fit igjen etter operasjonen. Knallere enn pultost. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er så deilig å være helt bedritent dårlig i noe når du vet at du bare kommer til å bli bedre og bedre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ligge varmt og godti senga og bli dysset i søvn av lyden av regn og vind som slår mot veggene. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Kaptein drikk i glasset og Juleferga sangen! Yarr! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er et eller annet med å sove når jeg er tilbake i Norge. Tror det er madrassen, kjølig rom og en varm vinterdyne som gjør det. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Ingenting! > : ( Neida, jeg blir glad av smoothie, det smaker så godt! Endret 15. desember 2013 av Gr�gger Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fikk A på min første eksamen (mikrobiologi) på høgskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå