Muggkaare Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Må se å få lest det selv. Gled deg. Et lite minus å ikke se de sammen med Øyvind da. Fantastisk kveld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Norsk tv underholdning gjør meg glad:) er så mye amerikansk tull på tv at man nesten blir kvalm Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nå som jeg har bil kan jeg stikke av hvor som helst og forsvinne ei helg eller to, men når muligheten er tilstede så har trangen blitt mindre. Setter heller pris på det jeg har. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Sier det igjen, Captain Morgan drikker gjør meg glad, er jo faen meg så godt! Tenker på det hver dag :O Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Sier det igjen, Captain Morgan drikker gjør meg glad, er jo faen meg så godt! Tenker på det hver dag :O Go home, your drunk is showing. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Med turnusen min kan jeg i blant gå opp mot to uker nesten uten sosial omgang med folk flest, og følgelig samler det seg opp ting som må tas opp og ordnes med. Utrolig deilig når jeg endelig har en dag ledig til å ta meg av alt. Føler meg flere kilo lettere. Herlig. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Liker den selvbetjeningen de har på Coop- Obs!. Slipper kø og snakke med mennesker. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tenker på fokusgruppemøtet i Oslo for forumet, og det store mangfoldet av mennesker som viste seg. Mye bra innspill og gode impulser. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kjærlighet 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=bBMjv6hpPOM Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Sushi oversvømt av Wasabi gjør meg kjempeglad! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Oversvømt? Wasabi skal brukes forsiktig, selv japanere er forsiktige med wasabi. Det er ikke noe poeng i å ødelegge god smak av sushi ved å overdøve den med sterkt tilbehør. Men whatever floats you boat. Er du fornøyd så er jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) At Paul Walker i det minste døde av noe han likte mest av alt - bil. Ellers kjempetrist favoritten i Fast filmene, RIP. Endret 1. desember 2013 av Lami Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser ikke hva som er trist når idioten helt klart kjørte alt for fort. Selvgjort er velgjort sier bare jeg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Var ikke Paul Walker som kjørte... Det var Roger Rodas (38), sjef for bilutstyrbutikken Always Evolving som kjørte Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 SKal se Ghost live i kveld! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser ikke hva som er trist når idioten helt klart kjørte alt for fort. Selvgjort er velgjort sier bare jeg. Skjerp deg, du våger ikke å kalle han for en idiot! ha litt respekt for de døde... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skjerp deg, du våger ikke å kalle han for en idiot! ha litt respekt for de døde... Bullshit. Han var en idiot og han døde på en helt fantastisk idiotisk måte. Det er rein skjær fakta. Jeg har null respekt for folk som kjører seg ihjel på grunn av egne feil. Det eneste som er trist er måten han drepte seg selv på. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Bullshit. Han var en idiot og han døde på en helt fantastisk idiotisk måte. Det er rein skjær fakta. Jeg har null respekt for folk som kjører seg ihjel på grunn av egne feil. Det eneste som er trist er måten han drepte seg selv på. Det var ikke han som kjørte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå