dysfunctional Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har spennende dager foran meg. Skal ta sertifikatet, min nye mobil kommer i posten, og X Rebirth og EvE Rubicon kommer ut. Tar du førerkortet i Wales? Hvordan fungerer det i praksis? Får du også norsk førerkort samtidig, eller må det tas etterpå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tar du førerkortet i Wales? Hvordan fungerer det i praksis? Får du også norsk førerkort samtidig, eller må det tas etterpå? Det kan konverteres når jeg kommer til Norge. Jeg er ikke sikker på om jeg må ta oppkjøring på nytt eller om det bare gjelder for sertifikat utenfor EU Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nettopp snakket med crushen på telefon da hun hadde problemer med telefonen sin igår. Følte hjertet skulle hoppe ut og prøver å roe meg ned nå. Gleder meg masse til i morgen for å feire bursdagen hennes. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Greit det går litt unna når man skal laste ned ting. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 var en på forumet hær som lastet ned bf3 på 300mb/s trening gjør meg gladere for hver dag som går Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Alenetid, bare ligge å se på netflix til man sovner, og bli helt uthvilt... Det gjør godt. Jeg trives så godt i mitt eget selskap at det er småkvalmt. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Samme her! Vurderer å gjøre det samme i kveld. Blir det eller skifte av drivledd på bilen... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er ikke sikker at det havner i denne tråden etterhvert, men jeg er betatt. Har egentlig bra selvtillit når det gjelder kvinner, men for første gang på hvem vet hvor mange år føler jeg meg som en usikker fjortenåring. Er ganske godt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Billett til Ghost i Oslo 28.11 i boks! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Kvelertak-konsert i februar. Hurra! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Skjegg gjør meg glad. På meg og på andre. Red.: Ordentlig skjegg altså! Chinstraps og soul patches, etc. teller ikke. Endret 11. november 2013 av Saft Suse Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Farget nettopp håret mitt mørkebrunt. Liker det. Endret 12. november 2013 av Ssnerk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hadde min første kjøretime idag. Det gikk ikke ille, så jeg overrasket meg selv egentlig. Beste av alt er at trolig kan få sertifikatet innen 15.des. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er ikke vanskelig å kjøre bil, det er veldig enkelt. Det vanskelige er å opprettholde alle trafikkreglene, samt oversikten til absolutt alt du skal følge med på, samt gjennomføre alle gir-skiftene og slikt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er ikke vanskelig å kjøre bil, det er veldig enkelt. Det vanskelige er å opprettholde alle trafikkreglene, samt oversikten til absolutt alt du skal følge med på, samt gjennomføre alle gir-skiftene og slikt. Alt det der soper jeg under "kjøre bil". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Nesj. Å kjøre bilen gjør du ved å trykke på gassen og "sikte" med rattet. Resten er... bare i veien. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Nesj. Å kjøre bilen gjør du ved å trykke på gassen og "sikte" med rattet. Resten er... bare i veien. hvor skal du, nordover ja, og to kilometer luftvei? bare still inn kompasset og kjør nøyaktig to km nordover:P men å kjøre bil er jo smal sak når du har hatt lappen en stund, elv har jeg ikke lappen før om et halvt år men ser ingen problemer med og kjøre(øvekjøre) noen timer da jeg er blitt ganske god på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå