Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Børge Brende sa at nord-Norge kommer til å bli nytt Silicon Valley.....kanskje det kommer en ny grunder oxo , en som har luftskip disponibelt....... https://www.youtube.com/watch?v=CPsOd4dHluw Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Helt utrolig, men faktisk ingen som kom på døra i går :O Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Gikk rundt med noen småtroll i går, var en kar som hadde gått all in med blod og makaber sminke og silikon! Kjempeartig å se småtrollene vettskremte! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Muttern var så lei seg i kveld fordi mannen hennes hadde løyet for henne (dette er ikke hyggelig, altså, lite jeg hater mer enn løgn), så jeg ba henne med ut på mat etter jobb. Stakk på Pizzanini og spiste pizza og skravlet og koste oss. Det var jævla hyggelig, rett og slett, og lenge siden jeg har gjort noe slikt med muttern. 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Ah, endelig. Fred og ro på kontoret. Nå kan jeg fokusere bedre. Men hadde vært bedre, om....(forts. her) Endret 2. november 2013 av Myst Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hyggelige kolleger og en melding fra mamma som for EN gangs skyld sier unnskyld for å ha vært frekk mot meg uten grunn. Kanskje belønningsmetoden faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 JEG ELSKER LIVET OG CAPS LOCK! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Så skammelig deilig det er å begynne å trene igjen etter to uker uten å gjøre noe som helst. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Sjukt bra mandager! Våknet 40 minutter før klokka ringte, og var helt lys våken. Våknet fra en drøm om at jeg mottok en splitter ny Mercedes SLR, etterfulgt av hard råning gjennom det lokale sentrum. Deretter var det duket for en gourmet-frokost og matpakkelaging, før jeg ble hentet av en kollega i i varm bil, og hadde deretter en super dag på jobb, etterfulgt av et møte med pizza og brus. Satan for en mandag! 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Dro 205kilo i strongmanøvelsen power stairs idag, det var ny rekord med 25kilo og det gjorde meg veldig glad Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Har begynt å trene sammen med en god kompis, som jeg har mistet litt kontakten med de siste årene. Greit å trene sammen med noen som har holdt på med styrketrening noen år, og vet hva han holder på med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg merker at jeg har det fett og herlig når jeg hører på happy pop. Blurred Lines 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 rolig avslappende musikk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Blitt kjent med jævla mange folk i det siste. Både endel fra diskusjon.no, og endel fra andre steder. Til helga er det bort til snurreleif for øl og fotball, noe som er jævla kos, og neste helg får jeg muligens besøk av ei jeg har blitt kjent med fra et annet sted. Storveis. Også er dette årets beste låt: Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg vil også til Snurreleif. Mannen fortjener juling for å heie på feil fotballag, og jeg vil hjele deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sleng deg på toget til helga! Jeg er veldig sikker på at vi tar han lett, men tror han lett kan løpe fra oss da. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Lite som er så deilig, som å komme hjem fra trening til å være alene hjemme. Fyre på høytalerne og høre på musikk mens man dusjer, for deretter å spise et episk måltid. Så blir det Skype med Snurris. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har spennende dager foran meg. Skal ta sertifikatet, min nye mobil kommer i posten, og X Rebirth og EvE Rubicon kommer ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Forelesning avlyst. Mao fifa i senga hele dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 hansegutts dilemma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå