Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad jeg har skikkelige venner som hjelper meg når jeg har det vanskelig. Som sier ting som det er til meg når jeg trenger det, og ikke bare holder kjeft. At jeg har venner jeg føler jeg kan snakke med, og venner som faktisk har behandlet meg bra.

Jeg er glad i venner, skikkelige venner, som prøver å hjelpe deg når du har det vanskelig.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fortsatt 4+ timer med spillunderholdning på høyt nivå. Mer spilletid litt ettersom hva man selv gjør ut av det. Tror jeg brukte rundt 5 timer på å nå hovedslutten. Litt som Journey som er et veldig kort spill, men leverer ekstremt bra spillopplevelse. Jeg betaler glatt for det, spesielt når prisen for spillet er lavere enn en kinobillett og av mye høyere kvalitet.

Lenke til kommentar

Skal ikke benekte at det var vært den lille prislappen det kostet, men jeg vil fortsatt ikke kalle det et stort spill. Replayability er absolutt null (med mindre de utvider det senere) og det tar ikke lang tid før du bare blir frustrert.

Don't get me wrong, det var et veldig morsomt spill.

Lenke til kommentar

Ingen jobb i dag, snart på et lite førstehjelpskurs, så skal jeg treffe berta fra lørdagen for andre gang siden da. Hoho!

Edit: ja, det gikk jo ikke etter planen. Trodde kurset skulle vare en time, men det er tre timer. Fuck me!

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...