FrankBjarne Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hadde isbiter. Det får være godt nok. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 sier det igjen, Cola Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Pepsi er wannabe-Cola. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) PC er wannabe-MacXbox er wannabe-PlaystationAndroid er wannabe-iPhoneTemplate: [merke 1] er wannabe-[merke 2] Endret 15. oktober 2013 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Greia her er jo at Pepsi faktisk er wannabe-Cola. 4 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Men du smaker forskjellen på Tuborg og Aass? Eller Kil-Kenny og Guiness? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 smak<opplevelse Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 etc etc... Cola og Pepsi syns jeg ikke det er store forskjellen på, noe annet med Zero og Max. Kanskje Pepsi smaker litt mer karamell-aktig. Liker uansett ikke noen av delene så veldig godt, så det kan være det samme for min del egentlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Sjokoladeflarn er i butikkene igjen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Men du smaker forskjellen på Tuborg og Aass? Eller Kil-Kenny og Guiness? Å sammenligne Kilkenny med Guinness er som å sammenligne Fanta og Sprite. To forskjellige sorter fra samme produsent. Cola og Pepsi syns jeg ikke det er store forskjellen på, noe annet med Zero og Max. Kanskje Pepsi smaker litt mer karamell-aktig. Liker uansett ikke noen av delene så veldig godt, så det kan være det samme for min del egentlig. Poenget mitt er ikke at smaken er forskjellig. Det er heller denne Coca Cola sirkel-onaneringen jeg skurer på. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Det er STOR forskjell på pepsi og cola. Jeg liker begge, men jeg kan til og med lukte forskjellen. For meg er det vidt forskjellige brus, selv om begge er sorte. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Gi meg en blindtest så skal jeg finne colaen lett blant Coca Cola, light og zero, pepsi og pepsi max Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Fikk til å trekke basskassen på andre forsøk, så nå gjenstår bare den andre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Å lage gaver til folk jeg bryr meg om. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kjæresten min gjør meg glad. At hun kjøper t-skjorter til meg. At jeg kommer hjem til hybelen etter skolen (Hun har overnattet og dratt hjem til seg før jeg kom hjem) og hybelen er HELT strøken. Regelmessig sex er også flotters. 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 At det snart er helg, Fårikål og et par Ipa øl står på menyen i morgen. Vi skal på familiemiddag på Lørdag, blir stas.... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Drakk en Mountain Dew og en halvtime senere (klokken 21 tidligere i kveld ((drikker ikke kaffe og sjeldent cola)) var jeg i full gang med å rydde leiligheten. Motivert og alt. Jeg har utsatt en del ting i evigheter (nylig innflyttet), som jeg trodde ville bli tungt og strevsomt å gjøre (noe jeg tror alt er for tiden). Viste seg at med riktig motivasjon var det lettere enn jeg trodde og med energiboosten jeg fikk gikk det sikkert litt raskere enn det vanligvis ville. Deilig å endelig få det unna, og fungerte som en kickstarter for å få motivasjonen opp igjen. Endret 17. oktober 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå