Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

v7p6OKx.jpg

etc etc...

Cola og Pepsi syns jeg ikke det er store forskjellen på, noe annet med Zero og Max. Kanskje Pepsi smaker litt mer karamell-aktig. Liker uansett ikke noen av delene så veldig godt, så det kan være det samme for min del egentlig. :p
Lenke til kommentar

Men du smaker forskjellen på Tuborg og Aass? Eller Kil-Kenny og Guiness?

Å sammenligne Kilkenny med Guinness er som å sammenligne Fanta og Sprite. To forskjellige sorter fra samme produsent.

Cola og Pepsi syns jeg ikke det er store forskjellen på, noe annet med Zero og Max. Kanskje Pepsi smaker litt mer karamell-aktig. Liker uansett ikke noen av delene så veldig godt, så det kan være det samme for min del egentlig. :p

Poenget mitt er ikke at smaken er forskjellig. Det er heller denne Coca Cola sirkel-onaneringen jeg skurer på.

Lenke til kommentar

Drakk en Mountain Dew og en halvtime senere (klokken 21 tidligere i kveld ((drikker ikke kaffe og sjeldent cola)) var jeg i full gang med å rydde leiligheten. Motivert og alt. Jeg har utsatt en del ting i evigheter (nylig innflyttet), som jeg trodde ville bli tungt og strevsomt å gjøre (noe jeg tror alt er for tiden). Viste seg at med riktig motivasjon var det lettere enn jeg trodde og med energiboosten jeg fikk gikk det sikkert litt raskere enn det vanligvis ville. Deilig å endelig få det unna, og fungerte som en kickstarter for å få motivasjonen opp igjen. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...