Diskutant Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Nå aner jeg ikke hva du betalte for det, men jeg skjønner meg ikke på folk som bruker mye penger på tastatur og mus. Ethvert tastatur gjør vel nytten så lenge det ikke er irriterende å skrive på...? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Man betaler for kvalitet. Jeg ville ha et tastatur uten noe fancy makrotaster eller flashy lamper over alt. Dette tastaturet er så basic som du får det, og noe av det beste av basic som man kan få. Jeg betalte kanskje en 500-lapp mer for dette enn hva jeg ville betalt for et midrange mekanisk tastatur ellers. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Da så. Da respekterer jeg det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fjelltur imorgen. Og enda en tur neste helg. Så blir det oppstart på treningssenter iløpet av måneden, om alt går som det skal. Så ser det ut til at jeg flytter for meg selv iløpet av de neste månedene. Blir deilig å bo for seg selv igjen. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Filco Majestouch 2 tenkeyless, med Cherry MX Blue Kjøpte selv samme tastatur for rundt 1 måned siden. Fantastisk tastatur og helt klart verdt pengene om man bruker tastaturet mye. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kjøpte selv samme tastatur for rundt 1 måned siden. Fantastisk tastatur og helt klart verdt pengene om man bruker tastaturet mye. Jeg håper det. Har ihvertfall vært fornøyd frem til nå. Men siden dette er mitt første mekaniske tastatur så er det kanskje den overgangen som er litt av gleden også. Det kjennes ihvertfall veldig robust ut, og det har alt jeg trenger i et tastatur, som er minst mulig. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Solgte noe for 1400kr i går. Og da hun som kjøpte det hentet det nå, så ga hun meg 1500kr istedet. Det gjør meg glad. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 National Rap Show 20 år, damp og alkohol denne fredagskvelden gjør meg glad. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Lunsj på Peppes med en gjeng flotte mennesker for å feire høstferien/studieuka gjør meg glad! ^^ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 At en kompis tipset meg om serien The Venture Bros. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Spleiser på reker og loff med tilbehør på jobben i kveld. Blir digg! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Guttungen sover som en stein og jeg er alene hjemme. Chill! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jordbær allergisk.Beste barberkrem med god lukt? For mykest mulige hår? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 allergisk. Kjip ting å være allergisk mot Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Da var man visst i feil tråd, gitt. Endret 6. oktober 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Å få pre-order package fra Merchnow. Dance Gavin Dance - Acceptance Speech CD, t-skjorte og en liten poster. Ikke fælt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Tilfeldige oppdagelser av opp til flere nye go'band i løpet av en kveld gjør meg ganske blid. Noen ganger belønnes man for å følge tilfeldige linker på youtube, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå