Ironfish Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Saker og ting som fører til glede hos Ironfish (Ja, jeg har en greie der jeg snakker om meg selv i 3. person): - Den chiuaua- /revlignende valpen min - Sjokolade - endorfiner og sånn - Gamle Disneyklassikere - Oppnåelse av mål jeg har satt meg, eller gode resultarer på f. eks prøver - Sjokolade - Familien min - Venner - Musikk, selv om jeg for det meste hører på Metal og Rock. Wat - Sjokolade - Trening - Klær - Kompliment Rimelig klisjè, men blir glad av det. Lenke til kommentar
Ironfish Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det der er så søtt at jeg dåner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 At jeg får mer å gjøre på jobb. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Diskusjon.no gjør meg glad. Det er så mange gale, herlige personligheter her inne. Kanskje på tide at eg ble mere aktiv her Endret 27. september 2013 av Netrum Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det der er så søtt at jeg dåner. Katten døde senere av røykforgiftning. 5 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Mye bra som skjer for tiden; Begynner med behandling på tirsdag - som også betyr at jeg får videre av støtte. Frisk nok til å begynne å ta opp ett eller to fag fra skoletiden. Fortsetter det i tempoet her, så ser det lyst ut til at jeg kan starte på skolen igjen til høsten. Lukker man en dør, så åpner man en annen. Gleden av å bare ta det man vil ha! Skal på House-konsert til en gammel bekjent fra gamle dager imorgen kveld. Blir morsomt å se igjen gamle kjente og nære. Fjelltur senere i uka! Siste tur før vinteren kommer. Spent på å se om kroppen er frisk nok til å komme til topps. Gleder meg som et lite barn. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Lagde akkurat gelé med fun light nå, mye bedre enn den som er i butikken+ at det er enkelt Edit: Er frihelg også, det er veldig hyggelig Endret 28. september 2013 av K_7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Storytime with Hugo Hva var det denne gangen? On an unrelated note: Siste episode av Breaking Bad er ute, nok til å få meg til å stå opp tidlig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Den gangen de ble skutt på når de klatret etter kokosnøtter og småhistorier fra studieturer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kjæresten har ferie og bor hos meg i ti dager, å komme hjem fra skolen til en ryddig leilighet, mat og litt kjønnslig omgang er ikke så mye å klage på. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Forsov meg heftig i dag. Våkna av at pus knadde meg på låret akkurat i tide til at jeg rakk jobben. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 http://mashable.com/2013/09/29/charger-microwave/ <3 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Å få montert 100/100-linje til 499,- fra Lynet Internett. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Jeg har fått trent beina så hardt att det værker i dem, sånn skal det være Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fått meg nytt tastatur. Endelig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Å endelig få fatt på denne plata som jeg har lett etter i mange år gjør meg veldig glad. Elsker deg, men bandet ble brutt, og er det min feil, ja så si det, Bitten. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Fått meg nytt tastatur. Endelig! Hvilket? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Filco Majestouch 2 tenkeyless, med Cherry MX Blue Endret 2. oktober 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå