Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting begynner å gå på skinner.

Leverer skolearbeidet til rett tid. Har ikke vært borti noe annet en alkohol de siste to månedene. Og jeg begynner å få et sosialt liv.

Men det jeg er mest stolt av er at jeg begynner å få kontroll over min Bipolare lidelse. La oss bare håpe at dette ikke er en manisk episode.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

"Bipolar disorder is a condition in which a person has periods of depression and periods of being extremely happy or being cross or irritable."

Also:

en.m.wikipedia.org/wiki/Bipolar_disorder

Står ganske godt beskrevet der ja.

Men basically så har jeg massive humørsvingninger mellom maniske og depressive episoder.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg var bipolar. Jeg vil også ha humørsvigninger.

Klart du vil.

Etter to dager hvor du har vært helt i hundre og gjort utrolig mye dumt fordi du føler deg usoppelig. Krasjer du. Det er ikke snakk om en liten periode med utmattelse. Jeg snakker om å løpe inn i en vegg å miste alt av energi og motivasjon til alt. Du er på grensen til å totalt gi opp alt.

Lenke til kommentar

Joda, men det er en sykdom. Litt vanskelig å forklare egentlig, men du klarer ikke fungere. Etter år med terapi og medisiner har jeg først nå kommet til det stadiet hvor jeg kan se på meg selv som et fungerende medlem av samfunnet.

Er en grunn til at de som ikke blir diagnosert som regel ender opp med hard narkotika og/eller selvmord.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...