Kea Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Endelig er flytting, nedvask og inspeksjon overstått. Nå er det bare å pakke ut som gjenstår, men det er det jo ikke sånn forferdelig hastverk med. Gjort til lørdag, tenker jeg. Fytte katta så nervøs jeg var under inspeksjonen av leiligheten. Det var noen småting som var skjedd (pga. dårlig konstruksjon) som jeg var redd hun skulle ta meg for, men heldigvis var hun enig med meg i at det ikke var min feil. Får depositumet igjen. Deilig å endelig være ferdig med den leiligheten altså. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 T-Forbindelsen åpner i morgen. Raskere vei både hit og dit. Alle er velkommen til gratis kaker, kaffe og brus kl 12 etter åpningen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Whaaaat? Utrolig hva man ikke får med seg når man ikke bor i distriktet lenger. Alternativt: Gud hvor fort tida går. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Kan endelig flytte inn i båten min nå! Jeg skal begynne å kjøre med den tilhørende gummibåten til skolen nå ettersom skolen min er i en brygge. Folk sier jeg er sær Endret 4. september 2013 av coyotemannen 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sær? Jeg drømmer selv om å bo i båt. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Å glede gode venner gjør meg glad. Ei venninne i England fikk en pakke i dag, som jeg sendte i forrige uke. Fornøyd, Slimda? Endret 5. september 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det var jammen kjapp levering! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har fått de fleste pakkene mine fra england på under 5 dager. Som oftes er det tollen som bruker mest tid. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Å få kunne ta seg god tid til å spise i messa under rekrutten i tillegg til å ta seg en kopp kaffe. Ahh den gleden det gir 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Å få kunne ta seg god tid til å spise i messa under rekrutten i tillegg til å ta seg en kopp kaffe. Ahh den gleden det gir Du får glede deg til du er ferdig med rekrutten. Lite som slår å spise så mye egg og bacon du vil i helgene, når andre lager det til deg. Spesielt om man nettopp kommer av nattevakt. MMMMMM! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Perfekt trening. Fredag imorgen og Fårikål til middag på fredag, med godt øl til.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Sær? Jeg drømmer selv om å bo i båt. DO IT 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Å vera heime på leave der eg skal gjer _absolutt_ ingenting er heilt ok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 At genseren jeg trodde var tapt for alltid fortsatt lå i busskuret hvor jeg glemte den i natt gjør meg veldig glad. Sær? Jeg drømmer selv om å bo i båt. Ja, båt hadde vært fett å bo i. Både seilbåt og husbåt er steder jeg kunne tenkt meg å bo for lengre tider av gangen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Biff til middag og krokanis til dessert. Noen ganger er det herlig å bo hos na mor. Endret 7. september 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Å sende nudes og prate dirty med duden når han er offshore. Han tenker bare på å komme hjem, og har fortsatt 11 dager igjen. I tillegg til at han ikke er vant med det, som gjør det mer moro. Fordi om det gjør han mer ufokusert og lengter bare hjem, vil han fortsatt ha mer. Funz. Skal overraske han med sexy undertøy og øl bla, når han kommer hjem. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Skal du ikke dele bildene med dine kjære forumhore-kolleger? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Fått meg ny favorittartikkel. http://www.ba.no/nyheter/article6849873.ece 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå