Velociraptor Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 At jeg fant Guild Wars musikk cden min Og at jeg har et sykkelblad med en stor kul plakat ! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Hører på I Got Erection på morningen i dag.. Fant Ass Cobra cd'n min Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Paintballen idag med gummikuler. Vet ikke hva det kalles, men. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Når jeg kjører kjeppen i dama, og når hu legger siste sutte-klutt på den. Ellers, sol og pent vær! ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Paintballen idag med gummikuler. Vet ikke hva det kalles, men. Air-soft? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Softgun. Jeg er glad fordi jeg har fått en fin klasse, med greie lærere! Og fordi skoleåret sånn generelt ser ganske bra ut 2/3 av skoleåret er på verkstedet! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 At første skuledag på ny skule gjekk fint. Hyggelige lærere, og kom i klasse med akkuratt nok kjente. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Første skoledag! Kom i samme klasse med en utrolig søt jente jeg har hatt sansen for en stund. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 På vinteren når det er SKIKKELIG snøstorm ute og kaldt som F, så har man vært ute for å gjøre noe kjedelig, så kommer man inn og det er varmt og godt og man hører vinden ule og ser snøen slå rundt seg. En annen ting som er hyggelig og får meg i godt humør er Oktobervær, sol, men det er veldig kaldt ute, sånn at jord og vannpytter fryser, det er vindstille og fråstrøyken siver ut av munnen mens man går ute, for så at det blir mørkt ute på kvelden og sånn passelig kaldt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) At jeg nyter siste rest av ferien, for øyeblikket ved å høre på Symphony X Endret 18. august 2008 av gilera Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Oktobervær, sol, men det er veldig kaldt ute, sånn at jord og vannpytter fryser, det er vindstille og fråstrøyken siver ut av munnen mens man går ute, for så at det blir mørkt ute på kvelden og sånn passelig kaldt. Den er vi to om, jeg elsker høsten, beste årstiden Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Jeg er så sinnsykt glad for å få studere Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Det var veldig eksotisk og spennende å få kunne begynne på videregående, klassen så helt grei ut, og jeg kom heldigvis i klasse med et par som jeg allerede kjenner godt og er mye med. Dessverre går jeg elektro, så klassen består stortsett av en galning (meg), og en dæsj med late sosser og svette nerder. Håper det kommer noe pent jeg kan se på i engelsk, norsk eller noe. Endret 18. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Bronse til de norske sprangrytterne !! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Første skoledag! Kom i samme klasse med en utrolig søt jente jeg har hatt sansen for en stund. Dette er bra! Gratulerer og evt lykke til Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Første skoledag! Kom i samme klasse med en utrolig søt jente jeg har hatt sansen for en stund. Dette er bra! Gratulerer og evt lykke til Takk skal du ha. Jeg håper på det beste og er klar til å oppdatere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Første skoledag! Kom i samme klasse med en utrolig søt jente jeg har hatt sansen for en stund. Dette er bra! Gratulerer og evt lykke til Takk skal du ha. Jeg håper på det beste og er klar til å oppdatere. Facebook-statusen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Bronse til de norske sprangrytterne !! Hipphurra? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Facebook-statusen? Singel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 Facebook-statusen? Singel. Ekte nerder skaffer seg dame for å oppdatere Facebook-statusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå