NoNamesLeft Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 At hverdagen får struktur igjen etter helgen. Kjenner jeg begynner å bli temmelig lei av bare å sitte hjemme hele dagene. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Han deler 10 Gig link med hele campus, vet den linken har snittbruk på 600 mbit, så er litt å gå på. Men så er han begrenset til en 1 Gig link til universitetet fra studentblokka. Det er noe i den duren ja. Vet ikke helt spesifikasjonene, men fordelingen er jeg rimelig sikker på. Så er jeg rimelig sikker på at f.eks Steam ikke vil laste ned med 1Gbit/s men være cappet på kanskje 20-30Mbit. Dette kan muligens løses med proxy om du gjør litt fiksfaks ved å late som det er noe annet. Slik som SSH-tunnel mener jeg skal være ubegrenset alt etter hva Uninett har gjort, men da må du drive å laste ned over TCP. Endret 18. august 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Dette knekkebrødet er fantastisk godt, det beste jeg har smakt ever. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Har arvet et helt ok stereoanlegg, ikke high-end, men mye bedre enn det jeg hadde fra før. Da går kvelden til å se på Remember That Night med David Gilmour på blu-ray! Endret 18. august 2013 av CFM 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 At Viking slo Brann og kom seg opp på fjerdeplass igjen er hyggelig og gjør meg glad. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du bør isåfall legge om porrvanene dine snarest! ja for gud bedre om noen er homo det vil vi ikke ha noe av her på diskusjon.no tenk å like slikking. av rompe. jeg dåååååååååner Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Så slikking av rumpe er kun forbehold de homofile? Endret 19. august 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Første skoledag overstått og nå blir det siste episode av Breaking Bad. 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Traktor som kjørte på E6 gjennom Oslo kl 23:30 på en søndags kveld. Good guy farmer! 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Første skoledag på Romteknologi overstått og ser ut til at jeg burde overleve her i et år. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fått litt bedre og hundre ganger mer stabilt nett i leiligheten, i tillegg til ny og deilig stol. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Første skoledag på Romteknologi overstått og ser ut til at jeg burde overleve her i et år. Ser det bra ut? Hvor endte du opp? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hybel/leilighet tenker du på? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fått en jobb jeg er utrolig fornøyd med. Og det betyr også at jeg har penger til et kosthold som ikke bare består bønner, tunfisk og havregryn. Er så bra det. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Får jo skikkelig god dritamaga med bønner og havregryn da. Blir ikke mye igjen i tjukktarmen med den dietten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Nå fikk jeg lyst på bønner og bacon... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Får jo skikkelig god dritamaga med bønner og havregryn da. Blir ikke mye igjen i tjukktarmen med den dietten. Spiste minst en boks bønner og store mengder havregryn så og si hver eneste dag i flere måneder uten at jeg opplevde drittmage. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Spiste minst en boks bønner og store mengder havregryn så og si hver eneste dag i flere måneder uten at jeg opplevde drittmage. Det jeg ikke skjønner, er hvordan magesekken din fortsatt klarer å ta imot mengder med havregryn, uten å sende det rett opp igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du må bare lære deg å svelge uten å smake. Det kommer godt med. ehe 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå