Cakenommy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ingen av kompisene dine har jo peiling på hva de driver med. Du får lære dem hvordan man får jenter til sengs. Ingen er feil! Flere som får damer til sengs uten problemer. Men er enig i at noen av de ikke har stort peiling. Gir de et push, spesielt han det dreier seg om i det tilfellet her, som er jomfru og ukyssa. Tror det kommer til å gå fint, nå som han får en større sosialsirkel. Pluss at han har fått mye mer selvtillit, etter at vi fikk god kontakt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 fuck Pacific Rim, jeg så ELYSIUM i dag. Pitte san fatan altså for en kul film. Og han Kruger, damn, den beste antagonisten jeg har sett siden Jokeren i Batman. Med sin eksentriske oppførsel og snerten drittsekk-dialog får han Best Character Award fra meg. Fuck deg. Pacific Rim var bra. Dessuten skulle jeg gjerne sett Elysium også, men den teite kinoen vi har hopper over mange av de gode filmene som blir vist alle andre steder i år. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Endelig fått satt opp alt i den nye hybelen: http://www.speedtest.net/my-result/2904768507 Meeen, blir ikke mye åpne porter på deg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Vet, det som er kjipt. Får jo uansett 80/80 gjennom VPN så det er ikke krise om jeg vil hoste en server en gang iblant. Nettet er raskere nå på morgenen og jeg nådde litt bedre hastigheter nå: Blir vel ikke den hastigheten hele tiden, men jeg sier meg fornøyd uansett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvorfor får du sånn når jeg bare får sånn? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det er uninett. Mest sannsynlig så er det kraftig QoS på nettverket. De fleste universitetene har ganske kraftig nettlinje. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det deles 1Gbit mellom alle beboerne i studentblokken jeg bor i. Så hastigheten blir jo veldig variabel ut ifra hvor mange som er på nettet og bruker hastigheten. I går hadde jeg 500/200 og nå i dag tidlig har jeg 900/900. Det er jo uansett raskt da :/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Tar jeg ikke feil så deler du linjen med hele universitetet, du er bare justerbart cappet etter nettverkslast. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Deilig med total stillhet i huset for én gangs skyld. 2 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=TRv8JrR95rU Gjør meg glad. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Så det stod manchester united, lukket fanen fort som fane.. eh faen Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Synd for byen =) Jeg slapp å se en video som omhandlet fotball pga rask reaksjon, så det er hyggelig og gjør meg glad Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fuck deg. Pacific Rim var bra. Dessuten skulle jeg gjerne sett Elysium også, men den teite kinoen vi har hopper over mange av de gode filmene som blir vist alle andre steder i år. takk for at du vil føkke løken min, du er kanskje litt gammel for meg men nok om det så kjipt at kinoen din virker slik. for meg virker ikke kjemperoboter så interessant, synes det er mye kulere å se mennesker i nanodrakter med high-tech utstyr hoppe veggimellom og slå løs på drittsekker og aggressive maskiner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvorfor krangle? Kan jo se begge filmene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Deilig med total stillhet i huset for én gangs skyld. Har du drept foreldrene dine nå? 4 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har du drept foreldrene dine nå? haha moses! DET der gjorde meg hvertfall glad (topic) Anyway, for de som liker orkestermusikk eller soundtrack, sjekk ut melodiene fra Elysiums score "I'd Like Them Dead" og "You have no idea" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har du drept foreldrene dine nå?Jeg bor ikke med foreldrene mine, men nei. Selv om det frister veldig å kaldkvele visse familiemedlemmer av og til så styrer jeg meg heldigvis. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Tar jeg ikke feil så deler du linjen med hele universitetet, du er bare justerbart cappet etter nettverkslast. Han deler 10 Gig link med hele campus, vet den linken har snittbruk på 600 mbit, så er litt å gå på. Men så er han begrenset til en 1 Gig link til universitetet fra studentblokka. Endret 18. august 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå