-Léon- Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette fikk meg til å trekke på smilebåndet =) Hordalandpolitiops @Hordalandpoliti 13 åring fått inndradd sin sprettert, etter å skutt på en andefamilie i vannet ved Folke Bernadottesvei i Fyllingsdalen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fyllingsdalen ja. Dårlig rykte i gamle dager, og nå er tydeligvis en ny generasjon urokråker på vei til å vokse opp! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette fikk meg til å trekke på smilebåndet =) Det minner meg på den "bygdeavis" nytt som Eia og tufte hadde i et av programmene sine. http://www.youtube.com/watch?v=dOxhZrnjNGA Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har ikke politiet bedre å gjøre på? Gutten (?) er til og med så ærlig at han sier alderen sin. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har ikke politiet bedre å gjøre på? Gutten (?) er til og med så ærlig at han sier alderen sin. Hva mener du de heller skulle gjort? Dreved med papirarbeid og fange drapsmenn konstant alltid heletiden? Det er ikke bare de groveste sakene politiet er her for å gjøre. Det gutten drev med er dyreplageri og det er helt ok at politiet stoppen ham. Det argumentet ditt er oppbrukt til tusen. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 dyreplageri!, man skyter ikke fugl med sprettert, man skyter med hagle! tviler forsåvidt på at gutten traff noen ganger da en sprettert ikke er allverden når det kommer til treffsikkerhet Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://touch.vg.no/article.php?artid=10119006 Lurte banken ved å endre kontraktsvilkårene, og banken skrev under. Genialt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Akuma no Uta er et mesterverk. Tidenes kuleste produksjon. Låter så helvetes tøft. Bandets beste album er det og. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja, så må vi ikke glemme å nevne Amplifier Worship og Heavy Rocks fra 2002. Ekstremt behagelig drone metal og stoner rock som en kan smøre hardt utover ørene. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Denne fikk meg til å le! Endret 10. august 2013 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Denne fikk meg til å le! What!? Har aldri sett maken. Søt katt da. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=tfJHrSek73g elsker glitch hop. (jeg får ikke fjernet den ene, desverre ) Endret 10. august 2013 av Dysfunctional Fikset feil med BBcode Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 The BBCode is strong in this one. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Heldigvis har vi flinke mennesker som hjelper til istedet for å komme med kommentarer. (Du hadde lagt til både media og Youtube BBCode, og det trengs ikke. En direktelink til Youtube er nok til å få den embed inn i posten) Endret 10. august 2013 av Dysfunctional 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Roger Waters - The Wall Live til torsdag. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Videoer som den her. Har den på akkurat lavt nok til å ikke høre hva hun sier, og jeg får deilige grøsninger og "gåsehud" hele tiden. Red.: Annen, bedre video. Endret 11. august 2013 av Saft Suse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Det minner meg på den "bygdeavis" nytt som Eia og tufte hadde i et av programmene sine. http://www.youtube.com/watch?v=dOxhZrnjNGA Skremmern : ......og no e ho Karen Blækk dø også , hu huske vi fra dein derre baikerfilmen med'n Nikkelsen , det var tider ja......he he Endret 11. august 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå