Lefse Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Joda, man sparer betydelige summer ved å bo hjemme hos mor og far, men når man er 25 så er det jo på høy tid å forlate redet som man sier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Definitivt enig. Flytta ut selv når jeg var et par dager fra å nå 24. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Joda, men nå prøvde vi å se de lyse sidene. :-p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 KOM INN PÅ SKOLEN!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hadde glemt hvor kult Children of Bodom var. Ser ut som metalhead-spiriten min kom litt frem idag. http://open.spotify.com/track/5IjTGUgCEUDw8t6wIVbmrg Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) At jeg fikk hotellrom med utsikt over fjorden. Gledet meg rød over at det sluttet å regne når jeg skulle begynne og jobbe i sted. Nord Norge er ikke så verst på sommeren. Endret 5. august 2013 av Camorack Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Fått endelig fikset BankID på mobilen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 At Ida Maria har gitt ut ny plate! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Fant ut at Is Tropical slapp ny plate i Mai. Jeg burde virkelig gjøre noe for å holde styr på når kule band/artister slipper nye ting Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ctyn47bK8tU 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fått brev om behandling i posten i dag. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Feriehus med badstu, boblebad, svaberg, god utsikt etc. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Deilig. Fra Sons of Anarchy! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Fra Sons of Anarchy! Nei. Den var med i Sons of Anarchy, men den er ikke fra serien. Den ble laget etter han var i Ålesund på en eller annen slags festival-greier. Endret 7. august 2013 av Slimda Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei. Den var med i Sons of Anarchy, men den er ikke fra serien. Den ble laget etter han var i Ålesund på en eller annen slags festival-greier. Wat. Jeg poengerte at sangen var med i Sons of Anarchy. Hvordan kan en sang være fra serien? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Wat. Jeg poengerte at sangen var med i Sons of Anarchy. Hvordan kan en sang være fra serien? (I mine øyner:) Når man sier "fra Sons of Anarchy", er det som å si at sangen er fra serien, som f.eks Friends-sangen Den er obvious "fra friends". Men Ålesund-sangen har ingenting med selve Sons of Anarchy-serien å gjøre, annet enn den har blitt valgt som en sang en eller annen plass i serien. Var bare det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (I mine øyner:) Når man sier "fra Sons of Anarchy", er det som å si at sangen er fra serien, som f.eks Friends-sangen Den er obvious "fra friends". Men Ålesund-sangen har ingenting med selve Sons of Anarchy-serien å gjøre, annet enn den har blitt valgt som en sang en eller annen plass i serien. Var bare det. Spør du meg, så betyr "fra serien" at sangen er laget spesielt for den aktuelle serien. At den kom derfra. Så ifølge min definisjon er ikke I'll Be There For You FRA Friends, Barenaked Ladies sin Big Bang er ikke FRA The Big Bang Theory osv. Derimot er for eksempel sangen fra Cheers faktisk FRA Cheers, sangen fra How I Met Your Mother er FRA serien osv. Men men, det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 ""I'll be there for you" ble faktisk laget for TV-serien Friends. Det var derfor jeg valgte den som eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå