Skurupu Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) "Ignorance is bliss" passer ikke helt inn i denne sammenhengen. Man kan ikke velge å være ignorant. "Det man ikke vet, har man ikke vondt av" heter det på norsk. Endret 2. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har begynt og stå opp 8-9 om morgenen nå. Dagene blir så lange og det er like hyggelig hver gang jeg ser på klokken også er den bare fem på ettermiddagen. Pleide jo å sove til 14-15 før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noe av det mest deprimerende i verden er å sove bort dagen. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Neida, for da betyr det at du har vært våken hele natta. Den mest produktive tiden i døgnet. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg er våken til 2-3 tiden om natten og står opp 8-9 om morgenen. Er trøtt når jeg står opp, men er faktisk enda mer trøtt om jeg sover i 9-14 timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er ikke sunt å sove i mer enn 9 timer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er ikke sunt å drikke alkohol eller å sitte på ræva 18 av 24 timer i døgnet. Jeg gjør det uansett. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er ikke sunt å sove i mer enn 9 timer. Det er veldig individuelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er ikke sunt å drikke alkohol eller å sitte på ræva 18 av 24 timer i døgnet. Jeg gjør det uansett. Haha, godt sagt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 http://www.twitch.tv/bethesda/b/439369577?t=14m55s John Carmack. Han kan snakke i evigheter og holde det interessant samtidig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er ENDELIG kommet over trøstespisingen min. Har gått fra å ha lyst på noe godt hele tiden til å ha en normal sultfølelse når jeg faktisk er sulten. Det er så utrolig deilig å bli kvitt det. Alt som trengtes var å avstå i en ukes tid. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Illustrert Vitenskap Quiz Battle appen. Endret 4. august 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Du har tydeligvis en like innholdsrik lørdagsnatt som det jeg har... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Venter på en telefon, ellers hadde jeg nok sovet nå. Hadde besøk tidligere. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg er glad for at dama ikke er sur, selvom jeg legger meg litt sent etter noen øl. Jeg er lycklig Nu. Hørt Ulf Lundell, skjønte ironien. 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 En uke uten snus, og still going strong! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 En uke uten snus, og still going strong! "Å slutte er lett! Jeg har sluttet flere ganger!" Neida! Jeg ønsker deg lykke til! Husk at hvis du begynner å snuse på fest, LAN etc. Så er det lett å falle tilbake. Etter første uken så er det slutt på abstinenser, men husk at det fortsatt er fort gjort å begynne igjen. Hold deg sterk på fest og tax-free. Én boks er nok til å få deg tilbake til gamle vaner. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 "Å slutte er lett! Jeg har sluttet flere ganger!" Neida! Jeg ønsker deg lykke til! Husk at hvis du begynner å snuse på fest, LAN etc. Så er det lett å falle tilbake. Etter første uken så er det slutt på abstinenser, men husk at det fortsatt er fort gjort å begynne igjen. Hold deg sterk på fest og tax-free. Én boks er nok til å få deg tilbake til gamle vaner. Haha. Takk for det! Ja skal huske på det. Ble et par glass med vin i går, var ikke langt unna å snike til meg en røyk sammen med på gutta på balkongen, men greide å holde meg. Meker at den verste delen av absistensene er over nå, så er bare å stå på i guess Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Da fant jeg meg endelig en grei leilighet nærme jobben. Blir godt å få seg et eget sted å bo igjen, har bodd hjemme hos foreldrene mine siden jeg mista forrige jobben for et drøyt år siden. Det var en drittjobb uten like, så savner ikke akkurat den jobben. Nå har jeg en jobb jeg stortrives i, veldig godt arbeidsmiljø og variert arbeid som jeg mestrer. Bor også nærme folk jeg kjenner, der jeg hadde forrige leiligheten min var langt unna familie og kjente. Ser ut som livet mitt begynner å gå seg til nå rett og slett. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Noe som kan gjøre deg enda gladere er å tenke på pengene du sparte ved å bo hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå