Thor. Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg tror han skjønte det. Men at han, som meg, hater DLC er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg vet ikke hva DLC innebærer hos Bioshock, men om det er mindre enn det vi kalte "expansion packs" i gamle dager så er det en uting ja. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 At det tok nøyaktig 10 sekunder fra jeg hadde bestemt meg og sett opp til servitøren var på plass ved bordet. :-) Tok heller ikke lange tiden før jeg fikk maten. Peppes Narvik forresten, rotet meg langt nord... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg vet ikke hva DLC innebærer hos Bioshock, men om det er mindre enn det vi kalte "expansion packs" i gamle dager så er det en uting ja. Konseptet er absolutt ikke en uting Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 DLC = Downloadable content Altså mer Innhold til orginal spillet. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Lønningsdag i dag, hjelper alltid på humøret det. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fikk et nytt vaffeljern av svigermor da det gamle gikk i stykker for noen uker siden. Det var hyggelig! Da blir det vaffelkvelder igjen! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hadde siste dag på jobb i dag. Endelig ferdig for forhåpentligvis alltid i den jobben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hadde siste dag på jobb i dag. Endelig ferdig for forhåpentligvis alltid i den jobben. Gratulerer og velkommen til pensjonistverden Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Takk. Er ikke så gæli å være pensjonist. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Fikk den nye bikinitoppen min idag. Fint med litt farger, og ikke bare svart. Den hadde blitt feilsendt først. Men heldigvis, var det ei som jobbet der, som hadde sett at den hadde blitt sendt feil. Hadde vært jævlig kjipt, om den hadde blitt sendt tilbake. Ettersom jeg ikke hadde fått den før sommeren hadde vært over, og jeg hadde måtte betalt gebyr. In other news; + frihet = bliss! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ignorance er også = bliss. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ignorance er også = bliss. Ignorance er bliss på mange områder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ignoranse er for folk som ikke har baller (kvinnelige baller inkludert). De som gir opp holder seg ignorante. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nå har jeg ikke definert noen områder. Man trenger ikke å ha mangel på guts og baller, bare pga at man velger å ignorere noe. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Se kræsj videoer ifra Russland mens jeg sitter i underbuksa og eter gulerøtter.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nå har jeg ikke definert noen områder. Man trenger ikke å ha mangel på guts og baller, bare pga at man velger å ignorere noe. Jeg sa ikke at du nødvendigvis var pysete. Men "Ignorance is bliss" kommer av at du blir lettet når du fratar deg ansvar, dvs. pyser ut. Litt som at enkelte vil stille seg ignorante til hatkriminalitet og sier at det ikke er demmes problem. Det er alle sitt problem, du må bare ta et kraftig tak i ballene og stille motstand. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg sa ikke at du nødvendigvis var pysete. Men "Ignorance is bliss" kommer av at du blir lettet når du fratar deg ansvar, dvs. pyser ut. Litt som at enkelte vil stille seg ignorante til hatkriminalitet og sier at det ikke er demmes problem. Det er alle sitt problem, du må bare ta et kraftig tak i ballene og stille motstand. Tok meg ikke nær av det. Ville bare påpeke at det ikke heletiden stemmer. Enig, med deg der. Tenkte mer i form av når man har gjort det som er tilstrekkelig. For eks for å holde en person på avstand. Når man gjentatte ganger har sagt at man ikke vil ha kontakt/ikke er interessert. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er bare sunt. Folk som ikke vil deg vel fortjener å bli ignorert, og i denne sammenhengen er kanskje ikke "ignorance is bliss" så pysete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå