Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hopper glatt over gresk yoghurt, det fanger meg rett og slett ikke.

Forøvrig, nyte sola i de sene kveldstimer med en (is)kald pils er herlig! :)

Har du prøvd ekte i Hellas, eller sånt skvip du får på butikken?

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Feil tråd, IMO.

Da er det ikke feil tråd. Du er faktisk i feil tråd for å klage på dette. Du burde egentlig ha quotet dette over til irriterende tråden.

Jeg har 2 dager igjen på jobb før jeg er ferdig. Så blir det endelig høgere utdanning igjen. Skal jobbe hardt og lenge for å slippe å jobbe i servicebransjen igjen til sommeren neste år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det ikke feil tråd. Du er faktisk i feil tråd for å klage på dette. Du burde egentlig ha quotet dette over til irriterende tråden.

Jeg har 2 dager igjen på jobb før jeg er ferdig. Så blir det endelig høgere utdanning igjen. Skal jobbe hardt og lenge for å slippe å jobbe i servicebransjen igjen til sommeren neste år.

Kan man cross quote? (Og hva om å klage over folk som synes høst > sommer gjør meg glad?)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har blitt kjent med ei fantastisk jente i det siste som jeg satt oppe til klokken 8 i dag og preiket med. Det er en sånn type person man blir glad av å være i samme rom med. Slike folk er skikkelig hyggelige. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hatt blitt kjent med ei fascistisk jente i det siste som jeg satt oppe til klokken 8 i dag og preiket med. Det er en sånn type person man blir glad av å være i samme rom med. Slike folk er skikkelig hyggelige. :)

Sarkasme i Hyggelige-tråden? Tror du er i feil tråd.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du får ikke tak i Ayran på Rema akkurat :p Jeg kjøpte det på muslimsk restaurant i Pakistan, men om du spør på en invandrersjappe kan de nok vise vei.

"I Tyrkia er han så populær at ein får han på standardmenyane til McDonalds."

Ikke Rema kanskje, men på McDonalds altså!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...