KanoKrakk Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hopper glatt over gresk yoghurt, det fanger meg rett og slett ikke. Forøvrig, nyte sola i de sene kveldstimer med en (is)kald pils er herlig! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Er herligere å nyte solen med en kald Ayran Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Hopper glatt over gresk yoghurt, det fanger meg rett og slett ikke. Forøvrig, nyte sola i de sene kveldstimer med en (is)kald pils er herlig! Har du prøvd ekte i Hellas, eller sånt skvip du får på butikken? Endret 28. juli 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ekte i Hellas? Neeeh, tanken slo meg ikke den ene gangen jeg var der. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er ikke lenge til kulden, mørket og høststormene setter inn igjen. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er ikke lenge til kulden, mørket og høststormene setter inn igjen. Feil tråd, IMO. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Feil tråd, IMO. Da er det ikke feil tråd. Du er faktisk i feil tråd for å klage på dette. Du burde egentlig ha quotet dette over til irriterende tråden. Jeg har 2 dager igjen på jobb før jeg er ferdig. Så blir det endelig høgere utdanning igjen. Skal jobbe hardt og lenge for å slippe å jobbe i servicebransjen igjen til sommeren neste år. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Da er det ikke feil tråd. Du er faktisk i feil tråd for å klage på dette. Du burde egentlig ha quotet dette over til irriterende tråden. Jeg har 2 dager igjen på jobb før jeg er ferdig. Så blir det endelig høgere utdanning igjen. Skal jobbe hardt og lenge for å slippe å jobbe i servicebransjen igjen til sommeren neste år. Kan man cross quote? (Og hva om å klage over folk som synes høst > sommer gjør meg glad?) 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Kan man cross quote? (Og hva om å klage over folk som synes høst > sommer gjør meg glad?) Er bare å kopiere hele teksten med quote-taggene. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Har blitt kjent med ei fantastisk jente i det siste som jeg satt oppe til klokken 8 i dag og preiket med. Det er en sånn type person man blir glad av å være i samme rom med. Slike folk er skikkelig hyggelige. Endret 29. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Fascister pleier å være kjent for å være hyggelige og åpensinnede mennesker. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hatt blitt kjent med ei fascistisk jente i det siste som jeg satt oppe til klokken 8 i dag og preiket med. Det er en sånn type person man blir glad av å være i samme rom med. Slike folk er skikkelig hyggelige. Sarkasme i Hyggelige-tråden? Tror du er i feil tråd. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Det var faktisk fantastisk jeg mente. Lenge leve auto-correct. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Mener du å si at alle de derre Auto-correct-greiene på nettet er basert på virkeligheten? Utrolig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Er herligere å nyte solen med en kald Ayran Den frister å prøve. Er den i alle matbutikker eller må jeg på litt mer spesifike sjapper for å finne? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Den frister å prøve. Er den i alle matbutikker eller må jeg på litt mer spesifike sjapper for å finne? Du får ikke tak i Ayran på Rema akkurat Jeg kjøpte det på muslimsk restaurant i Pakistan, men om du spør på en invandrersjappe kan de nok vise vei. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Nyheten om DLC til Bioshock Infinite! Endret 30. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Du får ikke tak i Ayran på Rema akkurat Jeg kjøpte det på muslimsk restaurant i Pakistan, men om du spør på en invandrersjappe kan de nok vise vei. "I Tyrkia er han så populær at ein får han på standardmenyane til McDonalds." Ikke Rema kanskje, men på McDonalds altså! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 DLC? *Snøft* DLC = Downloadable content Altså mer Innhold til orginal spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå