rhymenocerous Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Melhusfestivalen i helga, og begynner på skolen mandag. Gleder meg syykt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Hva er det det går ut på? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Hva som går ut på hva? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Melhusfestivalen tipper jeg Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Aha, det er fest og forskjellig. www.melhusfestivalen.no Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kansje litt nasty, men da jeg akkurat var ferdig å spise i sted ble magen plutselig voldsomt urolig, romling og herjing. Sprang med ett på skåla og i et eneste stort smell ble hele porselensskåla spraylakkert, virkelig hardkjøring av porselenet med andre ord. Tror aldri det har vært så befriende før, magen ble rolig igjen og jeg følte meg 3 kilo lettere. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Riktig Brian, det var litt for mye informasjon Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) ... Endret 15. august 2008 av stoltz Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Kansje litt nasty, men da jeg akkurat var ferdig å spise i sted ble magen plutselig voldsomt urolig, romling og herjing. Sprang med ett på skåla og i et eneste stort smell ble hele porselensskåla spraylakkert, virkelig hardkjøring av porselenet med andre ord. Tror aldri det har vært så befriende før, magen ble rolig igjen og jeg følte meg 3 kilo lettere. Skal være enig at det er satans godt, føler deg så lett etterpå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Spamusement! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 The Gathering slipper moms! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Traff ei nydelig jente på idrett i dag Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Ok, dette kan kanskje høres litt merkelig og galt ut, men jeg har funnet ut at en som jeg pratet masse med idag på Medier og Kommunikasjon og ble ganske godt kjent med, er bifil. Grunnen til at det er så hyggelig er for det første var han jo sinnsykt grei og tøff, men det at han står fram som bifil faktisk, og jeg ... eh, ikke la merke til det, på hvordan han var, var veldig kult. Altså, jeg er glad fordi jeg har blitt kjent med en bifil uten at jeg brydde meg noe da og nå. Ja, sånn er det Endret 15. august 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 enten om de er homse, bifil, hetro eller lesbe. Så er de mennesker. De kan ikke noe for ossen legning de har. Bra at folk ikke er like firkanta som før. Der det ble sett på som en sykdom å være homofil. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 enten om de er homse, bifil, hetro eller lesbe. Så er de mennesker. De kan ikke noe for ossen legning de har. Bra at folk ikke er like firkanta som før. Der det ble sett på som en sykdom å være homofil. Det er ikke sånn jeg mente det. Jeg er totalt for det, og har absolutt ingenting imot det. Det var bare det at jeg fant det ut nå i ettertid, og la ikke ei beta merke til det når jeg var med han. For faen, han hadde jo prikk lik musikksmak som meg. Det er bare det at jeg har ikke møtt så mange av de før Det var mer en positiv overraskelse. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 (endret) hehe, mente ikke det sånn du tenker. Er glad generelt at folk innser det. Formulerte innlegget kanskje litt feil. Endret 15. august 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Hurra! Jeg har fått meg tørketrommel Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Vi har kjøpt oss et helt nytt hus! Flytter inn førstkommende mnd. om planene går som de skal. Gleder meg! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Blir så glad når jeg ser små barn som går rundt, med proprellcaps og som faller på baken og ser rundt i mange minutter. :!: PS: Ikke pedo, altså Liverpool spiller i dag. Woho og Premier Leauge har begynt!! Endret 16. august 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Liverpool vant idag! Det samme gjorde Odd Grenland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå