Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Fikk endelig vite at jeg kom inn på masterstudiet jeg hadde som førstevalg, yay \o/

Sittet på pinebenken lenge nok når alle andre har fått vite om de har kommet inn på bachelor og whatnot.

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har endelig fått motivasjon til å gi bilen min sårt tiltrengt vedlikehold. Er morro å skru når man får så tydelige resultater. Har skifta bremseskiver/tromler og klosser framme og bak, slutt på rustne og skranglete bakbremser, og kjekt med håndbrekk som funker hehe. Slo to fluer i en smekk også, fikk montert hjulene skikkelig, så de er skikkelig sentrert på hjulnavene nå.

I morgen er det eksosanlegget sin tur, trengs litt reparasjoner der også. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var godt å komme hjem fra ferie til varme og finvær idag, bare å hoppe rett i shortsen. Pluss pakke i posten, penger på konto dagen før avreise. ++

Har i tillegg fått spart noen k iløpet av ferien i utlandet, fordi om jeg brukte pengene på akkurat det jeg ville.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Funnet ut om SmoothieXchange som bare finnes i på Østlandet, 4-5 steder. Beste kvaliteten!

+ Masse jenter på min alder som handler der da, så utsikten er fin, og kanskje det er riktige sted å lete.

Også er det 70 kroner for noen bær i en grønn boks med deres logo på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...