Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SSD i bærbar er et must. Alt blir så mye bedre og verden hadde blitt til et bedre sted om alle kjøpte seg en SSD til den bærbare pc'en sin. Det er jo søren meg bare 6-700 kroner for en SSD som er god nok for en halvgammel laptop. Man slipper da også å tenke på om HDD'en kan bli ødelagt til enhver tid.

 

I mitt 22 år lange liv har jeg aldri ødelagt en HDD.

Jeg behandler alt jeg eier som drit, eksterne harddisker kastes rundt, ligger løst i sekken og mistes på gulvet stadig.

Skjønner ikke hvordan folk får det til altså...

 

Når det er sagt, SSD er kult

Endret av coyotemannen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortell!

 

Det blir et enkeltpersonforetak som driver med en spesifik service-tjeneste innenfor nettsikkerhet og personvern. Driver å setter opp nettside og backend-system nå, så får vi se hva det blir til.

 

Det gjøres ikke for profitt, men heller fordi jeg synes det er spennende å prøve meg som enteprenør. Det er en svært lav risiko og krever minimalt med investering (iom at alt gjøres selv), så jeg tenkte "wth, kan like godt prøve meg".

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det blir et enkeltpersonforetak som driver med en spesifik service-tjeneste innenfor nettsikkerhet og personvern. Driver å setter opp nettside og backend-system nå, så får vi se hva det blir til.

 

Det gjøres ikke for profitt, men heller fordi jeg synes det er spennende å prøve meg som enteprenør. Det er en svært lav risiko og krever minimalt med investering (iom at alt gjøres selv), så jeg tenkte "wth, kan like godt prøve meg".

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...