Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da sto vi ikke så langt fra hverandre. :p Jeg sto nesten rett foran scenen. Fikk du tak i Musos? :D

Kunne fått tak i dersom jeg hadde plukka opp noen fra bakken etter konserten, men det ble for ekkelt i forhold til hvor "lite eksklusivt" det var. :p

Men dersom jeg hadde fått tak i en i luften hadde jeg takka ja!

Hadde vært helt ok å få tak i munnspillet hans også :D

Lenke til kommentar

Kastet han det også? Wow. Han er rå. Jeg så på videoen jeg tok opp at han ga solbrillene sine til noen i publikum da han tok den runden. Misunnelig, much? :D

Jeg vurderer faktisk å dra til Oslo og se dem der også om noen dager.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Kastet han det også? Wow. Han er rå. Jeg så på videoen jeg tok opp at han ha solbrillene sine til noen i publikum da gan tok den runden. Misunnelig, much? :D

Jeg vurderer faktisk å dra til Oslo og se dem der også om noen dager.

Ja, det er vel på inne på Telenor? Hadde vært digg å se lyseffektene inne uten sollys...

Men lurer på hvordan de skal få til pyroeffektene inne :D Fy søren så stilig det var!

Lenke til kommentar

Ja, den er på Telenor Arena.

De får jo til pyro-effekter inne andre plasser. Så det må da gå an der også, men de kan jo selvfølgelig ikke ha akkurat det samme oppsettet.

Ja, det var sykt rått. Hadde jeg hatt veldig mye penger hadde jeg fulgt dem på hele touren til jeg ble lei. Elsker konserter (dette var min første, men så awesome at jeg ville gjort det igjen 100 ganger), elsker Muse, elsker å reise.

Kanskje jeg skulle søke meg inn som roadie? :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hvordan kan man i det hele tatt bli skuffet etter Brann Stadion? I forhold til Telenor Arena er jo den bitteliten. Hva er det som gjør den så dårlig?

Akkurat det. Den skulle jo i utgangspunktet være i spekulum, men det var så få solgte billetter at det ville bli trist om det ikke ble fullt. Samme grunn til at de snudde scenen i Bergen. Hadde vært digg i spektrum, men da måtte det vært fullt.

Lenke til kommentar

Akkurat det. Den skulle jo i utgangspunktet være i spekulum, men det var så få solgte billetter at det ville bli trist om det ikke ble fullt. Samme grunn til at de snudde scenen i Bergen. Hadde vært digg i spektrum, men da måtte det vært fullt.

Tuller du? trodde ikke at Muse skulle ha noen problemer med å fylle opp en så liten konsert hall som Spektrum egentlig.

Lenke til kommentar

Tuller du? trodde ikke at Muse skulle ha noen problemer med å fylle opp en så liten konsert hall som Spektrum egentlig.

Enig. Det er jo ikke akkurat et småputt-band. De er jo ganske store. Syns det høres litt merkelig ut at de ikke skulle klare å fylle et stadion i Norge.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Viser til det jeg skrev over. Husk at vi er lille Norge. Det var ikke akkurat proppfullt på stadion, og den er ikke akkurat diger.

Lenke til kommentar

Viser til det jeg skrev over. Husk at vi er lille Norge. Det var ikke akkurat proppfullt på stadion, og den er ikke akkurat diger.

Det var ganske fullt i Bergen, jo. Hadde knapt plass til å nå ned i lommene for å ta ut telefonen.

Lenke til kommentar

Nordmenn hører ikke på ordentlig musikk. De går på Rihannna isteden.

Rånete musikksmak som følger P3, MP3s spilleliste,

Sirkus Elliasen og DJ Broiler er også veldig in..

Lenke til kommentar

Nordmenn hører ikke på ordentlig musikk. De går på Rihannna isteden.

Rånete musikksmak som følger P3, MP3s spilleliste,

Sirkus Elliasen og DJ Broiler er også veldig in..

Det er ekstremt synd, folket går glipp av noe fantastisk bra musikk. men men...lettere å få tak i billetter for oss andre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...