Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Høyre side av og nesten helt innerst til "catwalken" (aner ikke hva det heter). I fremste 1/3. Da sto vi ikke så langt fra hverandre. Jeg sto nesten rett foran scenen. Fikk du tak i Musos? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Da sto vi ikke så langt fra hverandre. Jeg sto nesten rett foran scenen. Fikk du tak i Musos? Kunne fått tak i dersom jeg hadde plukka opp noen fra bakken etter konserten, men det ble for ekkelt i forhold til hvor "lite eksklusivt" det var. Men dersom jeg hadde fått tak i en i luften hadde jeg takka ja! Hadde vært helt ok å få tak i munnspillet hans også Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Kastet han det også? Wow. Han er rå. Jeg så på videoen jeg tok opp at han ga solbrillene sine til noen i publikum da han tok den runden. Misunnelig, much? Jeg vurderer faktisk å dra til Oslo og se dem der også om noen dager. Endret 20. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kastet han det også? Wow. Han er rå. Jeg så på videoen jeg tok opp at han ha solbrillene sine til noen i publikum da gan tok den runden. Misunnelig, much? Jeg vurderer faktisk å dra til Oslo og se dem der også om noen dager. Ja, det er vel på inne på Telenor? Hadde vært digg å se lyseffektene inne uten sollys... Men lurer på hvordan de skal få til pyroeffektene inne Fy søren så stilig det var! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Ja, den er på Telenor Arena. De får jo til pyro-effekter inne andre plasser. Så det må da gå an der også, men de kan jo selvfølgelig ikke ha akkurat det samme oppsettet. Ja, det var sykt rått. Hadde jeg hatt veldig mye penger hadde jeg fulgt dem på hele touren til jeg ble lei. Elsker konserter (dette var min første, men så awesome at jeg ville gjort det igjen 100 ganger), elsker Muse, elsker å reise. Kanskje jeg skulle søke meg inn som roadie? Endret 20. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Dere vil mest sannssynlig bli skuffet om dere drar til Telenor arena for å se. Norges dårligste konsertlokale. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvordan kan man i det hele tatt bli skuffet etter Brann Stadion? I forhold til Telenor Arena er jo den bitteliten. Hva er det som gjør den så dårlig? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Så nettopp ferdig dokumentaren om Kronprins Haakon. Vet ikke hvorfor, men han er et ambisiøst menneske med mange gode holdninger noe som er til stor inspirasjon. Herlig fyr 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvordan kan man i det hele tatt bli skuffet etter Brann Stadion? I forhold til Telenor Arena er jo den bitteliten. Hva er det som gjør den så dårlig? Akkurat det. Den skulle jo i utgangspunktet være i spekulum, men det var så få solgte billetter at det ville bli trist om det ikke ble fullt. Samme grunn til at de snudde scenen i Bergen. Hadde vært digg i spektrum, men da måtte det vært fullt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Så nettopp ferdig dokumentaren om Kronprins Haakon. Vet ikke hvorfor, men han er et ambisiøst menneske med mange gode holdninger noe som er til stor inspirasjon. Herlig fyr Ser den på opptak jeg også nå. Helt enig :-) 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Akkurat det. Den skulle jo i utgangspunktet være i spekulum, men det var så få solgte billetter at det ville bli trist om det ikke ble fullt. Samme grunn til at de snudde scenen i Bergen. Hadde vært digg i spektrum, men da måtte det vært fullt. Tuller du? trodde ikke at Muse skulle ha noen problemer med å fylle opp en så liten konsert hall som Spektrum egentlig. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Kudos til Hans Olav Brenner også. Passet veldig bra til oppgaven! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Tuller du? trodde ikke at Muse skulle ha noen problemer med å fylle opp en så liten konsert hall som Spektrum egentlig. Enig. Det er jo ikke akkurat et småputt-band. De er jo ganske store. Syns det høres litt merkelig ut at de ikke skulle klare å fylle et stadion i Norge. Endret 20. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Tuller du? trodde ikke at Muse skulle ha noen problemer med å fylle opp en så liten konsert hall som Spektrum egentlig. Viser til det jeg skrev over. Husk at vi er lille Norge. Det var ikke akkurat proppfullt på stadion, og den er ikke akkurat diger. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Viser til det jeg skrev over. Husk at vi er lille Norge. Det var ikke akkurat proppfullt på stadion, og den er ikke akkurat diger. Det var ganske fullt i Bergen, jo. Hadde knapt plass til å nå ned i lommene for å ta ut telefonen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 På skole igjen til høsten. Etter et år med "skole" kommer det til og bli hardt å tilvenne døgnrytmen og timeplanen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Det var ganske fullt i Bergen, jo. Hadde knapt plass til å nå ned i lommene for å ta ut telefonen. Du sto fremst. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Tuller du? trodde ikke at Muse skulle ha noen problemer med å fylle opp en så liten konsert hall som Spektrum egentlig. Nordmenn hører ikke på ordentlig musikk. De går på Rihannna isteden. Rånete musikksmak som følger P3, MP3s spilleliste, Sirkus Elliasen og DJ Broiler er også veldig in.. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Været her på sørlandet. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=10112187 Stakkars fjellapene i vest. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Nordmenn hører ikke på ordentlig musikk. De går på Rihannna isteden. Rånete musikksmak som følger P3, MP3s spilleliste, Sirkus Elliasen og DJ Broiler er også veldig in.. Det er ekstremt synd, folket går glipp av noe fantastisk bra musikk. men men...lettere å få tak i billetter for oss andre 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå