Slimda Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Nei, det er ikke et krav, men når du skal gjøre noe seriøst og ordentlig, som du håper blir antatt og lest av mange, og gjerne skaper litt debatt, bør det være saklig og ikke overdrevent personlig heller. Du trenger en del mer trening/erfaring når det kommer til å skrive artikler. Jeg vet ikke hva det var, men den virket langt mer hjemmesnekret enn andre artikler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Du trenger en del mer trening/erfaring når det kommer til å skrive artikler. Jeg vet ikke hva det var, men den virket langt mer hjemmesnekret enn andre artikler. Det gjør jeg sannsynligvis, som sagt, dette er den første seriøse artikkelen jeg har skrevet, og det første seriøse jeg har skrevet siden bacheloroppgaven min i 2011, men takk skal du ha for konstruktiv kritikk, Geir. Jeg skal ta det med meg videre. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Facebook-venner er ikke den beste kilden å hente intervjuer fra, da de kjenner deg personlig, noe som er påvirkende i alle saker. Btw: Konstruktiv feedback? Han sa bare at du skrev dårlig, men at andre skriver verre. Hvor var rådene? Endret 19. juli 2013 av Den utvalgte 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er ikke Facebook-venner, men brukere på dette forumet og Norsk Dampforening som jeg ikke kjenner personlig. Kritikk, ikke feedback. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Feedback og kritikk er det samme, det = Tilbakemeldinger. Poenget var at den ''konstruktive'' KRITIKKEN du fikk, ikke inneholdt noen råd til forbedring; Ergo; Den er ikke konstruktiv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Vel, den var ikke direkte negativ heller. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Endelig helg, og jaggu meg er det opphold og sol her på vestlandet i dag! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det gjør jeg sannsynligvis, som sagt, dette er den første seriøse artikkelen jeg har skrevet, og det første seriøse jeg har skrevet siden bacheloroppgaven min i 2011, men takk skal du ha for konstruktiv kritikk, Geir. Jeg skal ta det med meg videre. tenkte litt mer på det, og kom til konklusjonen at det virket mer som en reklame enn en artikkel. men intervjuet fikk med seg noen gode spørsmål, selv om det ble litt repetering av problemstilling.(f.eks mtp. forskning) men alle begynner en plass, og jeg hadde nok gjort det langt dårligere selv. :-) Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Vel, den var ikke direkte negativ heller. Jo. Den gir ikke råd. Ergo; Negativ. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 I verste fall er den nøytral, langt i fra negativ. Uansett, for å gå on topic. Warlocks spiller i Trondhjem 5. september. Den konserten SKAL jeg få med meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Fredagen er overvurdert , før man vet ordet av det så er det mandag & rett tilbake til rotteracet. Er som jul : mye hype som egentlig ikke lever opp til det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Kommer jo helt an på hva du gjør ut av fredagen, og det samme med juletida. Får ikke mer moro en du lager sjæl Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Spesielle nummer på bankbrikka gjør meg glad. Vet ikke om dette er normalt, eller once in a lifetime. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 (endret) Muse-konserten i Bergen var helt vanvittig. Makan til (den typen) show har jeg sett maken til på konsert før Endret 20. juli 2013 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Muse-konserten i Bergen var helt vanvittig. Makan til (den typen) show har jeg sett maken til på konsert før Duuuuude. Var DU der? Hvor stod du? Jeg stod helt fremme. Og ja, ENIG. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Duuuuude. Var DU der? Hvor stod du? Jeg stod helt fremme. Og ja, ENIG. Høyre side av og nesten helt innerst til "catwalken" (aner ikke hva det heter). I fremste 1/3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå