Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke et krav, men når du skal gjøre noe seriøst og ordentlig, som du håper blir antatt og lest av mange, og gjerne skaper litt debatt, bør det være saklig og ikke overdrevent personlig heller.

Du trenger en del mer trening/erfaring når det kommer til å skrive artikler. Jeg vet ikke hva det var, men den virket langt mer hjemmesnekret enn andre artikler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger en del mer trening/erfaring når det kommer til å skrive artikler. Jeg vet ikke hva det var, men den virket langt mer hjemmesnekret enn andre artikler.

Det gjør jeg sannsynligvis, som sagt, dette er den første seriøse artikkelen jeg har skrevet, og det første seriøse jeg har skrevet siden bacheloroppgaven min i 2011, men takk skal du ha for konstruktiv kritikk, Geir. Jeg skal ta det med meg videre. :)

Lenke til kommentar

 

Det gjør jeg sannsynligvis, som sagt, dette er den første seriøse artikkelen jeg har skrevet, og det første seriøse jeg har skrevet siden bacheloroppgaven min i 2011, men takk skal du ha for konstruktiv kritikk, Geir. Jeg skal ta det med meg videre. :)

tenkte litt mer på det, og kom til konklusjonen at det virket mer som en reklame enn en artikkel. men intervjuet fikk med seg noen gode spørsmål, selv om det ble litt repetering av problemstilling.(f.eks mtp. forskning)

 

men alle begynner en plass, og jeg hadde nok gjort det langt dårligere selv. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fredagen er overvurdert , før man vet ordet av det så er det mandag & rett tilbake til rotteracet.

 

Er som jul : mye hype som egentlig ikke lever opp til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...