Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Cubanske er ofte mye mørkere og sterkere. Jeg er ikke en sigar-aficionado, så jeg er tilfreds så lenge de ikke smaker petroleum, faller i biter eller er tørre. Jeg liker godt Romeo y Julieta og Montecristo som begge er Cubanske (med noen unntak), men jeg faller heller til noe dominikansk som Aurora.

 

Wenche : "Hakke dåkke bukka på Cuba ?"

 

Madoni (noe forundret) : "Hakke....dåkke....bukka ?"

 

Wenche : "Eg snakker sunnmørsk....eg mener norsk !"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Vafler gjør meg glad! :D

 

Skal jeg vafle deg over øya da :D

 

At den er en barne- og ungdomsfilm trenger ikke bety at voksne også ikke kan fornøye seg med den. ;) Og så syns jeg det er også viktig å holde barnet i seg live. Bare leve som voksent er gørr kjedelig.

 

Nanu , nanu.....Mork calling Orson ;)

Lenke til kommentar

Spørre sjefen om det er noe mer han skal gjøre? Man skal ikke bare ta seg fri når man TROR man kan, og FØLER for det. NAVe er en ting å gjøre da.

Det er en sommerjobb, så jeg gjør bare det jeg får beskjed om. Og når sjefen min sier at det ikke er noe å gjøre og sier at jeg bare kan slappe av, samtidig som han selv står ute og tar seg en røyk med kollegene sine, så skal det være greit.

Lenke til kommentar

Ok. Skal huske det neste gang at jeg ikke kan gjøre morgendagens oppgaver mens jeg fortsatt har tid, men heller ta meg fri. Så får jeg LEKE overrasket når medarbeidersamtalen om lønnsforhøyelsen ikke går som den skal.

Det er ikke på alle arbeidsplasser mulighet for å gjøre morgendagens arbeid. Ellers så påpekte banksy at sjefen hans sa det ikke var mer å gjøre.

 

For å ikke spore helt av; Jeg ble glad når jeg monterte SSD inn i den bærbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...