Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner på videregående til høsten, og har søkt etter stipend hos lånekassen. Kalkulatoren på siden deres beregnet at jeg kommer til å få kr 930 dette året, og da dere jo tenke dere til at jeg fikk litt av et SJOKK da det stod på et brev at jeg vil få kr 14.000! :D

Lenke til kommentar

Begynner på videregående til høsten, og har søkt etter stipend hos lånekassen. Kalkulatoren på siden deres beregnet at jeg kommer til å få kr 930 dette året, og da dere jo tenke dere til at jeg fikk litt av et SJOKK da det stod på et brev at jeg vil få kr 14.000! :D

Og nå skal du bruke alt på klær, alkohol og slikt for å feire? :tease:

Lenke til kommentar

Begynner på videregående til høsten, og har søkt etter stipend hos lånekassen. Kalkulatoren på siden deres beregnet at jeg kommer til å få kr 930 dette året, og da dere jo tenke dere til at jeg fikk litt av et SJOKK da det stod på et brev at jeg vil få kr 14.000! :D

 

Synd du må betale tilbake det. De legger merke til at noe er feil, og du vet selv du ikke har rettighet på så mye. Men du vil tydeligvis bli satt til rette for dette, så lykke til.

Lenke til kommentar

Synd du må betale tilbake det. De legger merke til at noe er feil, og du vet selv du ikke har rettighet på så mye. Men du vil tydeligvis bli satt til rette for dette, så lykke til.

 

Hva får deg til å tro at noe er feil? Siden jeg bare bor hos faren min to dager i uka ser de kun på inntekten til moren min, og hun tjente relativt lite i 2011. Jeg får derfor grunnstipend på kr 12.700 i tillegg til det vanlige utstyrsstipendet på kr 930.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Og nå skal du bruke alt på klær, alkohol og slikt for å feire? :tease:

 

Han skal bruke det på rød libaneser :D

 

(rød libaneser høres mer ut som en selvmordsbomber , akkurat som makrell i tomat = flykræsj)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...