Extraterrestrial Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Gjentar meg selv her litt, føler jeg.. Menneh, musikk! 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Splittet ut diskusjonen om hva som er best av Youtube og spotify i et eget emne: Hva er best av Youtube og Spotify når det kommer til musikk? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Yndlings-T-skjorta mi fra noen år tilbake passer igjen. Samme med noen ganske fine skjorter som stort sett har hengt i skapet. Yay! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nettopp signert leiekontrakt. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Begynner på videregående til høsten, og har søkt etter stipend hos lånekassen. Kalkulatoren på siden deres beregnet at jeg kommer til å få kr 930 dette året, og da dere jo tenke dere til at jeg fikk litt av et SJOKK da det stod på et brev at jeg vil få kr 14.000! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Begynner på videregående til høsten, og har søkt etter stipend hos lånekassen. Kalkulatoren på siden deres beregnet at jeg kommer til å få kr 930 dette året, og da dere jo tenke dere til at jeg fikk litt av et SJOKK da det stod på et brev at jeg vil få kr 14.000! Og nå skal du bruke alt på klær, alkohol og slikt for å feire? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Og nå skal du bruke alt på klær, alkohol og slikt for å feire? Skal spare dem i så stor grad det lar seg gjøre Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Køben. Mars-iskremen. Guava fruktjuice. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Skal spare dem i så stor grad det lar seg gjøre Det var det jeg så også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Skal spare dem i så stor grad det lar seg gjøre Bra! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 De dagene det er fint og varmt vær og ikke regner på vestlandet, er det skikkelig kjekt Ehm ja.. Blir vel å finne presenningen så jeg får dekket over den lekke bilen min. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Begynner på videregående til høsten, og har søkt etter stipend hos lånekassen. Kalkulatoren på siden deres beregnet at jeg kommer til å få kr 930 dette året, og da dere jo tenke dere til at jeg fikk litt av et SJOKK da det stod på et brev at jeg vil få kr 14.000! Synd du må betale tilbake det. De legger merke til at noe er feil, og du vet selv du ikke har rettighet på så mye. Men du vil tydeligvis bli satt til rette for dette, så lykke til. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Synd du må betale tilbake det. De legger merke til at noe er feil, og du vet selv du ikke har rettighet på så mye. Men du vil tydeligvis bli satt til rette for dette, så lykke til. Hva får deg til å tro at noe er feil? Siden jeg bare bor hos faren min to dager i uka ser de kun på inntekten til moren min, og hun tjente relativt lite i 2011. Jeg får derfor grunnstipend på kr 12.700 i tillegg til det vanlige utstyrsstipendet på kr 930. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg fikk også 12k når jeg var beregnet til bare grunnstipend i følge kalkulator-greia deres.. Har enda ikke fått noe krav om å betale tilbake de pengene og ingen andre vil få slike krav heller. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Akkurat det jeg sa: ''Lykke til''. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Og nå skal du bruke alt på klær, alkohol og slikt for å feire? Han skal bruke det på rød libaneser (rød libaneser høres mer ut som en selvmordsbomber , akkurat som makrell i tomat = flykræsj) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Han skal bruke det på rød libaneser (rød libaneser høres mer ut som en selvmordsbomber , akkurat som makrell i tomat = flykræsj) Du slår til igjen med dine ubeskrivelige kjipe forsøk på humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå