bBax1 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 to ting jeg er fornøyd med akkurat nå, begge involverer to kvinner i mitt liv....søstra mi reiste tilbake til hybelen sin og kjæresten min kommer hjem fra ferie Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 to ting jeg er fornøyd med akkurat nå, begge involverer to kvinner i mitt liv....søstra mi reiste tilbake til hybelen sin og kjæresten min kommer hjem fra ferie Kan det bli bedre? Hadde vært fint med verdensfred og slutt på sult også. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hvorfor det? Uten dårlige ting blir livet gjensidig og kjedelig. Onde ting gjør verden bedre på noen aspekter mens dårligere på andre steder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Er ikke det litt egosentralisk? Hvorfor kan ikke vi leve litt dårligere sammen med resten av verden? ^^ Er ikke det litt egosentralisk? Hvorfor kan ikke vi leve litt dårligere sammen med resten av verden? ^^ Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Problemet er at verdenfred vil ikke kunne eksistere når min søster er i nærheten. så da skyver jeg problemet over til naboene hennes:D Problem solved:P Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Så du sier at i Norge lever vi mye bedre enn i andre land? Tenker da på populasjon basert. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Både og... Vi har det bedre enn f.eks Nigeria. Men er dette rette plassen å diskutere det da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ja siden diskutering gjør meg glad. Så Nigeria har flere eller færre innbyggere enn oss? Har de fler er det ikke rart de har det dårlige med økonomi og mat. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Jai har ike bejont på skole enda! Ai dånt ker. Ai låvv mai skool, ænd ai gettz vekaysjån befår ju. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ja siden diskutering gjør meg glad.Så Nigeria har flere eller færre innbyggere enn oss? Har de fler er det ikke rart de har det dårlige med økonomi og mat. Men vi kunne vel dele absolutt alle ressurser ut over hele verden, slik at alle kunne få en jevn trivsel? Men da hadde det vel vært farvel til min kjære data. Jai har ike bejont på skole enda! Ai dånt ker. Ai låvv mai skool, ænd ai gettz vekaysjån befår ju. Men jeg kan sitte å nyte ferien lenger! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg fikk hybel og bor nå endelig for meg selv Så du mener jeg skal komme på besøk så du får skrevet i denne tråden her enda en gang? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg fikk hybel og bor nå endelig for meg selv Så du mener jeg skal komme på besøk så du får skrevet i denne tråden her enda en gang? Sjekketriks... Phail! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Jeg fikk hybel og bor nå endelig for meg selv Så du mener jeg skal komme på besøk så du får skrevet i denne tråden her enda en gang? Sjekketriks... Phail! Mulig vi kline villt, hvem vet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 så knalle bra.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Mulig vi kline villt, hvem vet AHAHAHA! Denne gjorde meg glad. Gullkornet sitt det At det er fredag gjør meg glad. I helga skal jeg pusse opp soverommet vårt . Ny tapet på en vegg, og male de andre 4 + pusse ned og male døra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 At jeg endelig flytter opp til Steinkjer igjen Og i kveld skal jeg på Deep Purple, samt Ida Maria : Det blir så bra, Deep Purple er ikke det jeg ser mest frem til, for å si det sånn. Det er bare en bonus Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 OOOOO for en stråååålande morgon!!! Og det er FREDAG!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Var tidlig oppe idag Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Skole på mandag Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Å ja, første gang jeg faktisk gleder meg til skolestart tror jeg^^ Skal flytte inn på internatskole da, det blir herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå