Laffe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jaaaaaaaaaa, endelig begynner det å snøø! Håper ikke det tar så alt for lang tid før det begynner å snø her nede Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 At snøen ikke har kommi enda Hamar Julebrus er på vei! Pølsefest på Narvesen Fri på Torsdag Snart Dimmu konsert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) At pappa er snillest og kjøper tobakk til meg og til og med kommer med det på døra! Snill pappaen til den steinblakke jenta er, hva? Endret 16. oktober 2007 av bazukh Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 greie folk, thats all u need =) Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gjør meg glad at vi har fri fra skolen på torsdag! Jihoooo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ser på flybilletter til Trondheim 16.november. Skal besøke Knut Erik. <3 Det blir så kooos. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ida minner meg om følgende grenseverdi, og.. at hun skal besøke om ikke så alt for lenge gjør meg superglad igrunn Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Erik! Du må komme på besøk snart Hva er jeg glad for i dag? Jo, jeg har fått vasket klær og nå henger de til tørk. Også fant jeg en bok jeg trodde jeg hadde mistet på Dragvoll. Da snakker vi om en lettet mann Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Glad for å endelig være ferdig med prosjektinnleveringen som tok 2 uker mer enn nødvendig på grunn av mangel på intervjuressurser. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Glad for at det er fredag i morgen. Helg<3 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Glad for at det er fredag i morgen. Helg<3 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hellgate London demo kommer i dag . Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Å holde min 1 måned nevø og bære han rundt til han slutter å grine. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ny bil med nybillukt! I morgen er den min, bare miiin Lenke til kommentar
Atald Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ida minner meg om følgende grenseverdi, Står det virkelig 0 der? Det må da kunne regnes som en blodig fornærmelse. Edit: Regner med at det er oo? Da gir det noe mer mening. Endret 19. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 At det er helg nå, det gjør meg glad. Og det at jeg setter mer pris på helgene nå som jeg har begynt å jobbe igjen, blir jeg også glad av. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 At jeg spilte konsert med bandet mitt for noen timer siden, og det gikk veldig bra Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 HeLG! og at jeg kan få studere! 8-) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) ITavisen gjør meg glad. Mest fordi de har så mange utrolig latterlige og ubrukelige artikler fylt med så ubrukelig mange skrivefeil at det ville fått en god norsk lærer til å grine. Sexskandale for Motorola? En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i halsen og beklage. Her ser vi at ITavisen er en trendsetter. Istedet for å bruke det velkjent uttrykker "Klampen i bånn", så måtte de gjøre ett eller ti skandale forsøk på å skape nye. Slik som "Kaffen i halsen" Selskapet meddeler at de allerde har tatt de nødvendige stegene for å sørge for at denne bakrunnen ikke dukker opp i andre produkter. Bra Motorola fikk satt kaffen i halsen, så de fikk bytta ut denne bakrunnen. La oss håpe kaffen ikke gikk i vrangstrupen så de hoser opp kaffen sin på datamaskinene, da kan dette bli en dyr sexskandale for Motorola. Haha. Endret 19. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 At brann tapte og jeg vant 1500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå