medlem-156941 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 What? Hun kjøper huset for flere millioner, mens du skal leie det, så hun gradvis får tilbake pengene? Dafuq? Ja, sant? Eg klager ikkje iallfall, får bu billig, så Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Deg om det. Jeg har alltid likt hotmail sånn som det var før de skiftet. Siden da har jeg ikke hatt lyst til å gjøre annet enn å kvitte meg med kontoen. Det er jo ingen forskjell? Ja, sant? Eg klager ikkje iallfall, får bu billig, så Hvor bor du? Plass til en til? Vil bo billig. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Jeg klandrer deg ikke. 4500 er svinbillig. Du må nok ut med mye mer enn det i felleskostnader hvis du kjøper. Det er heller ikke bombesikkert at den stiger i verdi for hvert år som går. Men det beste med å leie er at du kan fraskrive deg alt ansvår så fort noe annet dukker opp. Hvis man vil ut å reise en stund, for eksempel, så kan man bare si opp leia og stikke. Hvis man eier, så har du bundet deg til noe. Nok et hverdagsanker som holder igjen livets spontanitet. Da må man enten hasteselge eller finne en leietager, noe som tar tid og krefter. Endret 12. juli 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Er veldig fornøgd egentlig, syns eg var veldig heldig som vart spurd. Den ligger på Minde, er dessverre fullt no. Edit: Det er jo litt utanfor sentrum då, men trur det ikkje er så gale uansett (trur eg). Endret 12. juli 2013 av KaelSkadi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 At sjefen kjøpte iskrem til oss og delte ut nå som det er så varmt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Vi får iskrem og kake stadig vekk på jobb. Og på tirsdag og torsdag er det vafler med syltetøy i kantina (og med brunost hvis man spør pent). På fredag er det baconpølser! Endret 12. juli 2013 av CFM Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 ... Og du jobber i Fastfood-bransjen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Outlook er søppel. Office 365 i seg selv er ikke så ille, men har null respekt for Outlook, både programvaren og tjenesten. Har ingen problemer med nettleserversjonen av outlook. Men forventer ikke annet fra en gentoo-hipster Foretrekker gmail, dog. Endret 12. juli 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gmail er hyggelig og gjør meg glad. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gmail er rotete? På Hotmail/Outlook, så ser du hvilke meldinger som er nye ganske raskt, trykker på de, og svarer enkelt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gmail rotete? Gmail er den mest lettorganiserte email-tjenesten jeg har vært borti. Men alle har sine meninger. Gmail funker ikke for deg, Hotmail/Outlook funker ikke for meg. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nyvaska leilighet! God feeling, ha. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Drar til Syden i morgen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har ingen problemer med nettleserversjonen av outlook. Men forventer ikke annet fra en gentoo-hipster Foretrekker gmail, dog. Tro det eller ei så fungerer Office 365 glimrende på både brødristeren min og på Gentoo. Problemet er hvordan Outlook er gjennomført, og at det inneholder "geniale" metoder å gjøre ting på som etter min mening er batshit crazy. Og ikke få meg til å begynne med proprietære formater slik som docx og winmail.dat. Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nei. Skal i hvert fall ikke stå: (Rettet opp skrivefeilen din.). Det nærmeste riktige, som likevel er feil er '';'', eller '':'' bak ). Fra Skriveregler, niende utgave, Finn-Erik Vinje: [E]r det parentetiske tillegget påbegynt etter punktum, utropstegn eller spørsmålstegn, skal det siste parentestegnet stå etter punktum. (Slik er det gjort her.)Eksempel: Norden består av fem land. (Sverige er størst.) Det vil si at det skal stå slik: (Rettet opp skrivefeilen din.) 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Starter roadtrip på et par uker rundt i europa om rett under 24 timer! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Endelig skaffet meg Spotify Premium. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Mine nye duntøfler gjør føttene mine utrolig glade. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 De dagene det er fint og varmt vær og ikke regner på vestlandet, er det skikkelig kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå