Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klandrer deg ikke. 4500 er svinbillig. Du må nok ut med mye mer enn det i felleskostnader hvis du kjøper. Det er heller ikke bombesikkert at den stiger i verdi for hvert år som går.

 

Men det beste med å leie er at du kan fraskrive deg alt ansvår så fort noe annet dukker opp. Hvis man vil ut å reise en stund, for eksempel, så kan man bare si opp leia og stikke. Hvis man eier, så har du bundet deg til noe. Nok et hverdagsanker som holder igjen livets spontanitet. Da må man enten hasteselge eller finne en leietager, noe som tar tid og krefter.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

 

Outlook er søppel. Office 365 i seg selv er ikke så ille, men har null respekt for Outlook, både programvaren og tjenesten.

 

Har ingen problemer med nettleserversjonen av outlook. Men forventer ikke annet fra en gentoo-hipster :tease:

 

 

Foretrekker gmail, dog.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Har ingen problemer med nettleserversjonen av outlook. Men forventer ikke annet fra en gentoo-hipster :tease:

 

 

Foretrekker gmail, dog.

 

Tro det eller ei så fungerer Office 365 glimrende på både brødristeren min og på Gentoo. Problemet er hvordan Outlook er gjennomført, og at det inneholder "geniale" metoder å gjøre ting på som etter min mening er batshit crazy. Og ikke få meg til å begynne med proprietære formater slik som docx og winmail.dat.

Lenke til kommentar

Nei. Skal i hvert fall ikke stå:

 

(Rettet opp skrivefeilen din.).

 

Det nærmeste riktige, som likevel er feil er '';'', eller '':'' bak ).

 

Fra Skriveregler, niende utgave, Finn-Erik Vinje:

[E]r det parentetiske tillegget påbegynt etter punktum, utropstegn eller spørsmålstegn, skal det siste parentestegnet stå etter punktum. (Slik er det gjort her.)

Eksempel:

Norden består av fem land. (Sverige er størst.)

 

Det vil si at det skal stå slik:

(Rettet opp skrivefeilen din.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...