Gavekort Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Prøvd sigar for første gang i dag. Cubansk Cubanske sigarer er oppskrytte. Vil heller anbefale sigarer fra Honduras eller den dominikanske republikken. Jeg for min del liker også amerikanske sigarer, så der får du mye for pengene. Grei hobby, men en ganske dyr hobby. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er en egen smak på Cubanske da. Men man kan si at Cubanske er litt varierende i byggekvalitet, fordi de har så sinnsykt stor produksjon. Samtidig er de fleste Dominikanske nær feilfritt produsert, men smaker ikke helt som Cubaner. Amerikanske tror jeg ikke jeg har smakt. Dyr hobby, men greit om man røyker to-tre ganger i måneden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Cubanske er ofte mye mørkere og sterkere. Jeg er ikke en sigar-aficionado, så jeg er tilfreds så lenge de ikke smaker petroleum, faller i biter eller er tørre. Jeg liker godt Romeo y Julieta og Montecristo som begge er Cubanske (med noen unntak), men jeg faller heller til noe dominikansk som Aurora. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Han som var der anbefalte cubansk. Hadde noen der fra et sted på M, husker ikke hva det var men.. Hahah. Han viste meg ihvertfall Romeo & Julieta fra Havanna. Han sa, og synes den hadde en mild smak. Var ikke noe ille! Ihvertfall kult å ha prøvd! Tror dere det er billig med sigar i Spania? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Tror dere det er billig med sigar i Spania? Jeg vet at det er endel billigere ja, men finanskrisen gjør at det er mindre sigarbutikker og dårligere utvalg (iforhold til før) . Men det er mange kr å spare i Spania. Uansett er Spania en oase av sigarer i forhold til Norge hvor man bare får kjøpt gode sigarer i Oslo og Stavanger? Vi har forresten en egen sigartråd i Mat og drikke tråden. Du er velkommen med der. Endret 11. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Katten fungerer ypperlig som håndvarmer. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Da tar jeg på meg ansvaret i dag og planen er å gjøre klar grillmat til kvinnfolket kommer hjem fra jobb. Har også kjøpt inn fløte og rømme så i kveld blir det rømmevafler. Maten skal nytes ute i sola på egen veranda! Endret 11. juli 2013 av CFM Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er i Bergen i dag og skal sjå på leilighet! Blir digg Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Blir *dyrt. (Rettet opp skrivefeilen din). 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Han som var der anbefalte cubansk. Hadde noen der fra et sted på M, husker ikke hva det var men.. Hahah. Han viste meg ihvertfall Romeo & Julieta fra Havanna. Han sa, og synes den hadde en mild smak. Var ikke noe ille! Romeo y Julieta er ikke det mørkeste du får fra Cuba, men den er langt ifra mild. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Blir *dyrt. (Rettet opp skrivefeilen din). 4500 pluss strøm er ikkje gale Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er ei venninne som har kjøpt, får leige der. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 What? Hun kjøper huset for flere millioner, mens du skal leie det, så hun gradvis får tilbake pengene? Dafuq? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (Rettet opp skrivefeilen din). Du plasserte punktumet på feil side av parentesen. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nei. Skal i hvert fall ikke stå: (Rettet opp skrivefeilen din.). Det nærmeste riktige, som likevel er feil er '';'', eller '':'' bak ). 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Endelig blitt kvitt hotmail - eller outlook, som det nå heter. Nå er det bare å vente på at eposten min skal bli hentet inn til den nye kontoen. likeaboss.jpg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Outlook er jo blitt genialt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Deg om det. Jeg har alltid likt hotmail sånn som det var før de skiftet. Siden da har jeg ikke hatt lyst til å gjøre annet enn å kvitte meg med kontoen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Outlook er jo blitt genialt. Outlook er søppel. Office 365 i seg selv er ikke så ille, men har null respekt for Outlook, både programvaren og tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå