Gavekort Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 OT teller ikke. OT er for tomtenisser og hagegnomer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Jasså? * Helvete, 8 poster over 13337... Endret 9. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Skal vi gå ut å trekke noe frisk luft for en gangs skyld? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Vet neimen ikke hva det kommer av, men denne ytterst behagelige jazz-versjonen av Metallica sin Enter Sandman får meg til å smile like mye hver gang. http://www.youtube.com/watch?v=OBmM79YadYM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 God treningsøkt. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ting som gjør meg glad? Når jeg ser at Mark Schwarzer har signert for Chelsea! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ting som gjør meg glad? Når jeg ser at Mark Schwarzer har signert for Chelsea! Jeg tror du blander glad med irritert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ja, det er irriterende å ha en god backup-keeper til Petr Cech som er erfaren og har over 500 kamper i Premier League. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Å høre på og skrive om The Beatles er hyggelig og gjør meg glad. Bare synd jeg er på jobb, siden jeg må holde meg fra å spille lufttrommer på "Helter Sketler" og skrike ut "I've got blisters on my fingers!", for ikke å synge med på alle sangene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ja, det er irriterende å ha en god backup-keeper til Petr Cech som er erfaren og har over 500 kamper i Premier League. Det er irriterende med en 40 år gammel spiller som uansett ikke har veldig mange år igjen. Hvor ofte trenger du en backup-keeper? Ikke det at jeg bryr meg, egentlig, jeg holder med Tottenham. Men skjønner ikke kjøpet. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Det er irriterende med en 40 år gammel spiller som uansett ikke har veldig mange år igjen. Hvor ofte trenger du en backup-keeper? Han signerte en ettårskontrakt. Mye bedre alternativ enn Turnbull og Hilario som ikke ble tilbudt nye kontrakter før denne sesongen. Et topplag som Chelsea som spiller så mange kamper i året trenger man backup på alle plasser. Chelsea har vært heldige med Cech som har vært lite skadet de siste sesongene, men som sagt, et topplag trenger god dekning på alle plasser hvis man skal være med å kjempe i toppen i Europa samt hjemlig liga. At du ikke forstår hvorfor et topplag skaffer seg flott erfaring og god backup på keeperplass (Gratis!) er for meg uforståelig, men men. Endret 10. juli 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Soccer avdelingen til forumet er ikke denne veien. Dere må lete et annet sted. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Han signerte en ettårskontrakt. Mye bedre alternativ enn Turnbull og Hilario som ikke ble tilbudt nye kontrakter før denne sesongen. Et topplag som Chelsea som spiller så mange kamper i året trenger man backup på alle plasser. Chelsea har vært heldige med Cech som har vært lite skadet de siste sesongene, men som sagt, et topplag trenger god dekning på alle plasser hvis man skal være med å kjempe i toppen i Europa samt hjemlig liga. At du ikke forstår hvorfor et topplag skaffer seg flott erfaring og god backup på keeperplass (Gratis!) er for meg uforståelig, men men. Jeg forstår at de trenger en backupkeeper, men det er da måte på erfaring! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Om dere ikke slutter å snakke om foppal så starter jeg en fanboy-war istedet! - Ikkesåmyeveilederakkuratnå Gavekort Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Foppal er hyggelig. Det er lov. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Det er irriterende med en 40 år gammel spiller som uansett ikke har veldig mange år igjen. Hvor ofte trenger du en backup-keeper? Ikke det at jeg bryr meg, egentlig, jeg holder med Tottenham. Men skjønner ikke kjøpet. Ville du heller hatt en ung fremadstormende keeper på benken uten å spille kamper, eller ute på lån hos en toppklubb i Spansk toppfotball samt en gamling som er ferdig med karrieren men har erfaring og nivået inne på benken? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Nydelig vær idag, vært ute å spasert i villastrøket med kona. Hilst på naboene. Sitter nå ute i Hagen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Vært og handlet MASSE nyttig til flytting i dag. Godt å få kjøpt ting man trenger. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Prøvd sigar for første gang i dag. Cubansk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Slektstreff fra imorgen til søndag. Oppmøte: rundt 90 *happy* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå