Den utvalgte Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Går på nettsiden til et flyselskap og bestiller fly pluss finne hotell, eller bestille hos charterselskap som apollo, startour eller ving Bestiller man ikke hotell ''manuelt'' på hotellets nettside separat fra flybestillingen? Er det mye papirer å ta vare på? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 I går fikk jeg fikset sluken på badet som hadde tettet seg til (for én gangs skyld holdt JIF ord), fikset katten og fikk to nye mahogany nattbord i hus. Godt å få ordnet. Hvordan fikset du katten? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvordan bestiller man en reise til utlandet på egenhånd? Skal gjøre det snart første gang. Man spør først og fremst i en mer relevant tråd. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hvordan fikset du katten? Ventet faktisk på at noen skulle spør om det, haha. Hun hadde forstoppelse, stakkar. Satte henne på våtmat-kost, så ordnet det seg. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Man spør først og fremst i en mer relevant tråd. Nei. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Nei. Jo, absolutt. Off Topic er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Vafler gjør meg glad! Du har skjønt det. Mat for vinnere! Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Vafler i den dyre vaffelformeren til 10 K? Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Dyremishandlingsgreier? 4 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Har blitt onkel i dag (natt til i dag)! Skal inn å besøke dem nå snart. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 9999 innlegg! Skal bare poste i OT fremover nå. 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 9999 innlegg! Skal bare poste i OT fremover nå. Blir ikke det litt vanskelig som forumveileder? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Blir ikke det litt vanskelig som forumveileder? Nei, ingen andre seksjoner som trenger veiledning. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Blir ikke det litt vanskelig som forumveileder? Pft! Kjefter bare på PM. Jeg har et innlegg til nødstilfelle slik at jeg får 10.000, men da er det ytterst nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå