Myst Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Stor applaus til Oslo Kino som setter opp EPIC på originalversjonen igjen. Gleder meg at de lytter til tilbakemeldinger og gjør noe med det. Den skal bli satt opp 12. juli, ukjent tid, men her gjelder det å sikre seg billetter i tide. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Epic, som i barnefilmen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 At den er en barne- og ungdomsfilm trenger ikke bety at voksne også ikke kan fornøye seg med den. Og så syns jeg det er også viktig å holde barnet i seg live. Bare leve som voksent er gørr kjedelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Pannekaker med bacon i kantina på jobben i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Musikk. Musikk gjør meg meget glad og lykkelig. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Fikk en god latter Which parent do you like better? Mom or dad? (Sorry to the ones with one parent or none..) dad because he's not fat Endret 5. juli 2013 av iFire Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 I går fikk jeg fikset sluken på badet som hadde tettet seg til (for én gangs skyld holdt JIF ord), fikset katten og fikk to nye mahogany nattbord i hus. Godt å få ordnet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Folk som liker å fortelle ting istedet for å spørre gjør meg glad. 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Lagde et excel ark med prissammenligning mellom norge og USA på deler jeg har kjøpt til bilen.. Spart over 15 000.. Endret 6. juli 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Konsert om 12 dager. Endret 6. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Skal på ferie til Kina til uka. Blir interessant å reise utenfor Europa. Ikke spesielt dyrt heller. Folk blottet for selvinnsikt. Sånn som hun her som spammer Bodø kjøp/salg facebookgruppa med latterlig elendig "sjølmalt" "kunst" til 400kr per "maleri" https://www.facebook...location=stream blar dere ned noen hakk ser dere, vet ikke om man skal gråte eller le Fin banner på den siden du gitt. Ellers så hadde det vært fint om du linket direkte til annonsen (trykk på datoen eller noe slikt). Endret 6. juli 2013 av Occi Databasen er kranglete. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvordan bestiller man en reise til utlandet på egenhånd? Skal gjøre det snart første gang. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvordan bestiller man en reise til utlandet på egenhånd? Skal gjøre det snart første gang. Går på nettsiden til et flyselskap og bestiller fly pluss finne hotell, eller bestille hos charterselskap som apollo, startour eller ving Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvordan bestiller man en reise til utlandet på egenhånd? Skal gjøre det snart første gang. Det spørs helt hvor du skal. Skal du innad i Europa er det ikke verre enn å bestille fly og et sted å bo. Derimot er du interessert i litt mer spennende steder som Kina må du tenke på Visa og annet mas. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Potetene står i ovnen, svinefiletene er ferdig pensla med BBQ oil og grillen venter på å bli fyrt opp. Gleder meg til mat :-) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Gleden i de små ting. Endret 6. juli 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå