Multiverktøy Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 bestå oppkjøringen til lett mc så lappen er i boks nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 bestå oppkjøringen til lett mc så lappen er i boks nå Gz. Håper selv å få ta tung MC til høsten. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lange koslige bilturer med god musikk, godt selskap og godt humør! Aaah livet. "The journey - not the destination" 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Lange koslige bilturer med god musikk, godt selskap og godt humør! Aaah livet. "The journey - not the destination" Kunne ikke vært mer enig. Road trip med venner, til og med spontanturer uten mål og mening er utrolig avslappende og sosialt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 At Lindsey Stirling-CD-en jeg bestilte kom i dag. Og i tillegg skinner sola og det er varmt, så nå kan jeg kose meg med god musikk mens jeg blir enda mer rosa. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kunne ikke vært mer enig. Road trip med venner, til og med spontanturer uten mål og mening er utrolig avslappende og sosialt! Mhm, noen av mine beste minner hører til bilturer.. Det er vel forsåvidt ikke så rart da dette i seg selv gjør meg ültra happy. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk en pakke med filmer fra CDON i dag, også hadde de visst lagt med denne ved et uhell. Ikke har jeg fått regning eller beskjed om å levere den tilbake heller. Jaja, da har jeg visst fått en syv hundre kroners samleboks gratis Synd jeg hadde den fra før, da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Og du har ingen planer om å levere tilbake...? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tenkte det samme selv. Send det tilbake så lenge du ikke hat betalt for det. Kontakt ihvertfall support hos cdon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ubeskrivelig komisk. Se på den papegøyen! Den ser så glad ut! 3 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Fikk en pakke med filmer fra CDON i dag, også hadde de visst lagt med denne ved et uhell. Ikke har jeg fått regning eller beskjed om å levere den tilbake heller. Jaja, da har jeg visst fått en syv hundre kroners samleboks gratis Synd jeg hadde den fra før, da. CDON vil finne det ut før eller senere, og de ser det tydelig ut ifra vekten på pakken som var levert til deg. Forholder du deg passiv (ikke gir beskjed til dem om dette) vil du bli kontaktet av kundeservice hos dem og pent bedt om å enten returnere eller betale. I verste fall kan du bli anmeldt. Standard rutine hos de aller aller fleste nettbutikker. 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hmm. Får vente og se om de sier noe da. Har ikke åpnet den enda, så. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Som den smeller på B&O anlegget !! RÅTT 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Folk blottet for selvinnsikt. Sånn som hun her som spammer Bodø kjøp/salg facebookgruppa med latterlig elendig "sjølmalt" "kunst" til 400kr per "maleri" https://www.facebook.com/groups/tilsalgsbodo/?hc_location=stream blar dere ned noen hakk ser dere, vet ikke om man skal gråte eller le Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Folk blottet for selvinnsikt. Sånn som hun her som spammer Bodø kjøp/salg facebookgruppa med latterlig elendig "sjølmalt" "kunst" til 400kr per "maleri" https://www.facebook...location=stream blar dere ned noen hakk ser dere, vet ikke om man skal gråte eller le Ååh, neei.. huff. Nå ble jeg nesten litt lei meg, stakkars dame Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det er jo butikkens skyld hvis de legger opp i for mye på bestillinger... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Gavekort på 1000 kr hos Bokklubben bare fordi jeg for en gangs skyld tok telefonen når et ukjent nummer ringte. Det gjør meg glad, jeg kan kjøpe enda flere bøker (sannsynligvis bare 3 pga. de stive prisene hos Bokklubben, men det er bedre enn ingen). Lenke til kommentar
HobbyGesel Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Sommerferie fra i morgen, samt at en kollega fikset meg startnummer til Birken. Meget fornøyd Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Gavekort på 1000 kr hos Bokklubben bare fordi jeg for en gangs skyld tok telefonen når et ukjent nummer ringte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå