Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan si deg hvordan du får det. Du jobber hardt, tar ansvar viser engasjement går rundt din arbeidsbeskrivelse, er arbeidsom, tar ubetalte kurs og jobber for en bedre butikk, også har jeg så klart overtid og tillegg, som blir ~240 kr timen alt i alt.

Visste ikke at Kiwi hadde slike ordninger. Kult. Er du låsansvarlig/skiftleder, da?
Lenke til kommentar

Timelønn er så kjipt å forholde seg til. Måned og årslønn er tingen.

Hvordan løses vanligvis overtid med månedslønn?

Selv er jeg fornøyd med ganske fleksibel arbeidstid (trenger ikke komme kl. 8 blank), timelønn og gode muligheter for overtid (med mat) om det er av interesse.

Lenke til kommentar

Jeg kan si deg hvordan du får det. Du jobber hardt, tar ansvar viser engasjement går rundt din arbeidsbeskrivelse, er arbeidsom, tar ubetalte kurs og jobber for en bedre butikk, også har jeg så klart overtid og tillegg, som blir ~240 kr timen alt i alt.

 

Da tjener du ~4 kroner mer i timen enn meg med overtid. Så da skjønner jeg situasjonen.

 

Sikkert sugd masse kuk!

 

Det er en kunst å suge seg rik på kuk. Ikke diss det yrket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan løses vanligvis overtid med månedslønn?

Selv er jeg fornøyd med ganske fleksibel arbeidstid (trenger ikke komme kl. 8 blank), timelønn og gode muligheter for overtid (med mat) om det er av interesse.

Avspasering. Har noen hundre timer overtid jeg kan benytte meg av.

Lenke til kommentar

Det å kjøre et kjøretøy går jo mye på muskelhukommelse, så det er vel mer å gjøre det noen ganger som har noe å si. Har selv lest og sett veldig mye om kjøring av motorsykkel og fikk kjøre rundt i gatene første kjøretime etter 40 minutter på en parkeringsplass. Andre kjøretime var det rett ut i gatene. Noe kjørelæreren min sa ikke var det vanligste han er borti, men er jo mulig han bare sier det for motivasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...