Meridies Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 5+ mattetentamen Gratulerer så mye! 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Gratulerer så mye! 1,5p unna 6'er, men jeg klarte ikke to oppgaver som var 3poengers. Er ikke bitter som de andre som fikk 5+, synes man skal være glad hvis man får en god karakter! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Og hvilket nivå er denne matematikken på? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 1,5p unna 6'er, men jeg klarte ikke to oppgaver som var 3poengers. Er ikke bitter som de andre som fikk 5+, synes man skal være glad hvis man får en god karakter! Hehe, nå vet jeg jo ikke hvilket trinn du går på osv. men går selv i tiende og fikk selv 5+ på grunn av såkalte ''slurvefeil''. Den var litt bitter, men ikke fordi 5+ er en dårlig karakter, men fordi det resulterte i at jeg gikk ned fra 6 til 5. Jeg fikk dermed 5 i standpunkt. Men i dag hadde jeg matte muntlig eksamen og fikk 6! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Og hvilket nivå er denne matematikken på? Lavt. Første år på ungdomskolen, lett. Hehe, nå vet jeg jo ikke hvilket trinn du går på osv. men går selv i tiende og fikk selv 5+ på grunn av såkalte ''slurvefeil''. Den var litt bitter, men ikke fordi 5+ er en dårlig karakter, men fordi det resulterte i at jeg gikk ned fra 6 til 5. Jeg fikk dermed 5 i standpunkt. Men i dag hadde jeg matte muntlig eksamen og fikk 6! Bra! Hadde ikke slurvefeil, men gjorde noen oppgaver helt feil. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Pink Floyd har endelig kommet på Spotify! Jaaaa! Og Metallica! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Lavt. Første år på ungdomskolen, lett. Bra! Hadde ikke slurvefeil, men gjorde noen oppgaver helt feil. Ja, gjorde også en oppgave feil, men tusen takk allikevel. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Pink Floyd har endelig kommet på Spotify! Spotify ble nettopp flere ganger bedre enn før. Denne dagen har jeg ventet lenge på! Endret 17. juni 2013 av Saft Suse Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mye tyder på at dette blir tidenes sommer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jaaaa! Og Metallica! Woot! Woot! Nå håper jeg de får lisensen til Pendulum og et par andre tilbake også,så skal jeg aldri klage mer på Spotify. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tok av gipsen etter 5 uker, deilig følelse! I tilleg fikk jeg vite at jeg får 5,2 i gjennomsnittskarakter dette året Hadde 4,7 til jul (går VG1). 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Får jeg spørre hvilket leketøy det er snakk om? Åh! Right. http://www.zotac.com/products/mini-pcs/zbox-nano-series/zbox-nano-xs/product/zbox-nano-xs/detail/zbox-nano-xs-ad11-plus/sort/product_name/order/ASC/amount/10/section/gallery.html Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Åh! Right. http://www.zotac.com...on/gallery.html Er fjernkontrollen IR eller radio? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ah, godt å ha ting i orden igjen. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tok av gipsen etter 5 uker, deilig følelse! I tilleg fikk jeg vite at jeg får 5,2 i gjennomsnittskarakter dette året Hadde 4,7 til jul (går VG1). Joho! Gratulerer så mye. Den følelsen må ha vært utrolig deilig! Jeg ble utrolig glad på vegne av deg. 2 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Joho! Gratulerer så mye. Den følelsen må ha vært utrolig deilig! Jeg ble utrolig glad på vegne av deg. Tusen takk Hyggelig å høre! Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tusen takk Hyggelig å høre! Bare hyggelig! Alle trenger å høre noe positivt en gang i blant. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ah, godt å ha ting i orden igjen. Hvorfor så lav upload? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fordi dumme Get vettu. Har ikke giddi å bestille noe mer opplasting, driver ikke med noe som krever det. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fordi dumme Get vettu. Har ikke giddi å bestille noe mer opplasting, driver ikke med noe som krever det. Ah <3 Har Loqal selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå