Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Å få nye venner. dete er både teit og ulovli burde blit fratat ligter bære lisensen din for den kommentaren Det som er teit, og burde vært ulovlig, er å ha så mange grammatiske feil i en setning. Man burde blitt bannlyst for å skrive feil med vilje. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Du tuller nå?? Det gjør jeg faktisk ikke! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det gjør jeg faktisk ikke! Skremmende. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Skremmende. Aldri prøvt. Skjer det syke crazy ting når du tenner på snusbokser? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Aldri prøvt. Skjer det syke crazy ting når du tenner på snusbokser? De smelter og lukter, sikkert giftige gasser iom det er plastikk. Og de der Nord 66 boksene funderer jeg på om det er eftalater i (på etiketten på siden), det vil du ihvertfall ikke lage damp av. Du kan sikkert smelte en snusboks i ro og mak i din egen hage dersom du liker sånt uten at det er noe farligere enn å brenne poser sånn som enkelte bygdefolk gjør men det er ikke særlig fett å gjøre på en travel nattklubb. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 har nettop hatt 17timers og dessuten tung arbeidsdag å har ennå skoledagen igjen før jeg kan sove, det som gjør meg glad er at jeg gleder meg til skolen Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fikk vite at jeg går fra 5 til 6 i 2 fag Glede! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Var ute natt til idag med ei utrolig god venninne, som jeg ble kjent med på nyttårssaften. Mye morsom informasjon som kommer fram, når man er stupings på Tequila. Awesome kveld! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Billetter er bestilt, ferien er reddet! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Grans? For dårlig. Hallo, ikke diss Grans. Ingen julebrus som smaker bedre enn den røde Grans julebrusen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Lillehammer sin brune er rimelig solid. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke start en "rød vs. brun julebrus"-diskusjon igjen da, dere. Altfor tidlig for den slags. Spar heller flammene til Desember. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Rød julebrus er uansett best så en diskusjon rundt det er poengløst. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gulost. Hade jeg sittet med kveldsbrødskiva min nå hadde jeg fått den i vrangstrupen tvert! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Julebrus (aka rødbrus/champagnebrus, som selges året rundt) er noe skvip. Endret 10. juni 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Perle og Bruse = Hansa Julebrus. Håper dere er mind blown nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå