Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Jobber i matbutikk)

 

Idag var det en gammel mann som kom bort til meg og spurte om vi hadde noen vaniljefylte kjeks fra Sætre. Da jeg viste han hvor det lå, fortalte han meg en historie fra barndommen hans hvor faren hans hadde jobbet for Sætre og kommet hjem med masse kjeks. Han fikk tårer i øynene da han fortalte historien.

 

Jeg syntes det er hyggelig med slike øyeblikk i hverdagen, selv om jeg følte litt synd på han.

Lenke til kommentar

(Jobber i matbutikk)

 

Idag var det en gammel mann som kom bort til meg og spurte om vi hadde noen vaniljefylte kjeks fra Sætre. Da jeg viste han hvor det lå, fortalte han meg en historie fra barndommen hans hvor faren hans hadde jobbet for Sætre og kommet hjem med masse kjeks. Han fikk tårer i øynene da han fortalte historien.

 

Jeg syntes det er hyggelig med slike øyeblikk i hverdagen, selv om jeg følte litt synd på han.

 

Det er da du forteller at det eneste du fikk av faren din var en bensinkanne og en zippo-lighter og etter noen år med fengsel endte du altså opp i denne butikken. :tease:

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Det er da du forteller at det eneste du fikk av faren din var en bensinkanne og en zippo-lighter og etter noen år med fengsel endte du altså opp i denne butikken. :tease:

En zippo-lighter er en jævla fet gave da!! Jeg elsker min, det er en sånn som Jesse Custer fra Preacher har. Jeg kan ett triks
Lenke til kommentar

Kan tenne fyr på masse annet med den, f.eks hus, tørre gressplener, skoger. Jeg hørte til og med en historie om noen som tente fyr på en snusbox på Tidi i Bergen, så det er helt klart at bare fantasien setter grenser

dete er både teit og ulovli burde blit fratat ligter bære lisensen din for den kommentaren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...