Zodihax Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Eneste med A på eksamen på 15 studiepoeng. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Mappeinnlevering FERDIG. Skolefri! Faaaan Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det er helt nydelig vær ute i dag! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det gjør meg glad at det er dårlig vær når jeg er syk. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) I dag er det passe med sol og passe varmt. Endret 7. juni 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 FikK en merkelig kommentar i sted som kan minne om et kompliment. Det var vel hyggelig, på en måte. Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (Jobber i matbutikk) Idag var det en gammel mann som kom bort til meg og spurte om vi hadde noen vaniljefylte kjeks fra Sætre. Da jeg viste han hvor det lå, fortalte han meg en historie fra barndommen hans hvor faren hans hadde jobbet for Sætre og kommet hjem med masse kjeks. Han fikk tårer i øynene da han fortalte historien. Jeg syntes det er hyggelig med slike øyeblikk i hverdagen, selv om jeg følte litt synd på han. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) (Jobber i matbutikk) Idag var det en gammel mann som kom bort til meg og spurte om vi hadde noen vaniljefylte kjeks fra Sætre. Da jeg viste han hvor det lå, fortalte han meg en historie fra barndommen hans hvor faren hans hadde jobbet for Sætre og kommet hjem med masse kjeks. Han fikk tårer i øynene da han fortalte historien. Jeg syntes det er hyggelig med slike øyeblikk i hverdagen, selv om jeg følte litt synd på han. Det er da du forteller at det eneste du fikk av faren din var en bensinkanne og en zippo-lighter og etter noen år med fengsel endte du altså opp i denne butikken. Endret 8. juni 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Sommerfugler i magen Visste ikke at de spiste sånt der borte. Hvordan smaker de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Å se en bra film, det gjør meg glad. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det er da du forteller at det eneste du fikk av faren din var en bensinkanne og en zippo-lighter og etter noen år med fengsel endte du altså opp i denne butikken. En zippo-lighter er en jævla fet gave da!! Jeg elsker min, det er en sånn som Jesse Custer fra Preacher har. Jeg kan ett triks Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Visste ikke at de spiste sånt der borte. Hvordan smaker de? Helt fantastisk ! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 En zippo-lighter er en jævla fet gave da!! Jeg elsker min, det er en sånn som Jesse Custer fra Preacher har. Jeg kan ett triks Teit å røyke da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 At det er en ulv i nærområdet, og det ser ikke ut til at den kommer til å bli skutt enda! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Sommerplanene er lagt. Fly til Nederland, henge der ei uke, deretter kjøre gjennom Europa innom så mange fete steder som overhode mulig. Jeg er ganske sikker på at det her blir en heidundranes sommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Lucker. Jeg har ikke rett på ferie, så det eneste jeg ser for meg, er en helgetur til Steinkjer ... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Teit å røyke da. Kan tenne fyr på masse annet med den, f.eks hus, tørre gressplener, skoger. Jeg hørte til og med en historie om noen som tente fyr på en snusbox på Tidi i Bergen, så det er helt klart at bare fantasien setter grenser Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg hørte til og med en historie om noen som tente fyr på en snusbox på Tidi i Bergen, så det er helt klart at bare fantasien setter grenser Du tuller nå?? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kan tenne fyr på masse annet med den, f.eks hus, tørre gressplener, skoger. Jeg hørte til og med en historie om noen som tente fyr på en snusbox på Tidi i Bergen, så det er helt klart at bare fantasien setter grenser dete er både teit og ulovli burde blit fratat ligter bære lisensen din for den kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå