dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Men - jeg liker den holdningen, og vennene mine blir skikkelig provoserte når jeg er sånn selv Hva jobber du som, da, siden du har så grei lønn? Sær dag å få lønn på, forresten... Har ikke grei lønn, har vanlig tarifflønn på 150kr/timen. Er bare flink å spare. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Justice! Straff for falsk voldtekt 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Var ute og gikk tur i går med ei som jeg har blitt kjent med nylig. Det var hyggelig. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Middag for ca 6 dager for den nette sum av 40 kroner, not bad. 3 kilo spagetti, 6 bokser tunfisk og en svær boks med tomatsaus. Du spiser ikke spesielt sunt og variert Hvordan får du i deg det der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Han åpner munnen og putter maten inni, tipper jeg. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Pusen ligger og maler i fanget mitt. Det er alltid koselig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Pusen ligger og maler i fanget mitt. Det er alltid koselig. Åssen farge da ? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ferdig med den skriftlige eksamenen! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du spiser ikke spesielt sunt og variert Hvis det er mat, så spiser jeg det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Antakelig er det bedre enn å sulte ihjel, men vel... Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er sunt å spise, uten mat sulter man i hjel. tenkte jeg før jeg spiste en hel pizza alene Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 bli kvitt eksens ting (siden han ikke gadd det selv) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 bli kvitt eksens ting (siden han ikke gadd det selv) Håper ikke det er slik min eks tenker om mine ting, da det er svært personlige eiendeler og jeg håper å hente dem en gang (i et annet land). Nyvasket hår er en herlig følelse. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Noen ekser glemmer igjen ting med vilje slik at de har et påskudd for å koe tilbake for å lure til seg sex. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Noen ekser glemmer igjen ting med vilje slik at de har et påskudd for å koe tilbake for å lure til seg sex. hvis de gjør det må du X-e dem ut av huset Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) lure til seg sex. Hvordan lurer noen til seg sex? Er det sånn at du tar dem imot i døra, og før du rekker å tenke deg om, så er dere nakne og fullt i gang på soverommet? Endret 6. juni 2013 av Slimda 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 "Kan jeg (kremt) hente tingene mine (engeløyne)?" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 "Her er tingene dine. Farvel." Sånn, ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Det var ikke slik det endte. Endret 6. juni 2013 av BadCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå