Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

90% av det folk driver med er vitenskapelig humbug.

 

Idiotiske dietter, sære treningsmetoder, alternativ medisin / kost. Holder for øra når folk har lest noe eller begynt med et eller annet som de feier under teppet senere og fortsetter å anbefale det for å overbevise seg selv om at de ikke er idioter.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

At jeg består modulene mine, og det med rimelig greie karakterer. Vet ikke helt om jeg klarer å gi dere et inntrykk om hvor mye dette betyr, ihvertfall så "rocky" som denne veien har vært. ~15 oppgaver, 3 eksamener og ~30.000 ord senere, så håper jeg at det betaler seg. Er 3 uker inn i sommerferien og har enda nerver og insomnia.

Lenke til kommentar

Betalt alle regningene mine, betalt husleie denne måneden, gjort ferdig alle lån og div gjeld jeg hadde, og jeg sitter igjen med litt over 45.000 + at jeg får lønn igjen på fredag. Vet at det er litt douchebag, men det er så fryktelig deilig å endelig ha det finansielle på stell igjen. Feels good man.

Lenke til kommentar

Betalt alle regningene mine, betalt husleie denne måneden, gjort ferdig alle lån og div gjeld jeg hadde, og jeg sitter igjen med litt over 45.000 + at jeg får lønn igjen på fredag. Vet at det er litt douchebag, men det er så fryktelig deilig å endelig ha det finansielle på stell igjen. Feels good man.

 

Minner meg om en viss Amberlamps.

Men - jeg liker den holdningen, og vennene mine blir skikkelig provoserte når jeg er sånn selv :laugh:

 

Hva jobber du som, da, siden du har så grei lønn? Sær dag å få lønn på, forresten...

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...