Kammizez Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Tja. Jeg kommer fra et fint hjem, kommer til å få en fin jobb jeg liker og ei dame som er glad i meg. Holder i massevis. :> Anyways, folk kommer alltid til å bli butthurt når noen skryter/snakker om pengene sine. Umulig å komme unna, det. Jeg får den samme reaksjonen når jeg begynner å snakke om den store penisen min. Men jeg ser jo åpenbart at alle egentlig bare er misunnelige. Endret 15. mai 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg får den samme reaksjonen når jeg begynner å snakke om den store penisen min. Men jeg ser jo åpenbart at alle egentlig bare er misunnelige. Å ha stor penis er ikke alltid en fordel... Spørs på jenta du skal hygge deg med. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Å ha stor penis er ikke alltid en fordel... Spørs på jenta du skal hygge deg med. Sant nok, men jeg vinner alltid fektekamper, og forumdiskusjoner. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det tastaturet der er BEAST. Lett verdt pengene. Har du det og? Flott å vite at det er flere her som verdsetter god kvalitet når det kommer til hardware Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Spør ut av nysgjerrighet, hva er spesielt med tastaturet? Så at det hadde en skjerm? Hva kan man gjøre med denne? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hva er masse $$$$$ for deg egentlig? Mengden med penger er irrelevant, det er heller det å snakke om penger. At du poster om dine livshendelser er fair enough, men det er sosiale normer som henger til for at du ikke skal bli stemplet som noe negativt. Hurra for janteloven. Tja. Jeg kommer fra et fint hjem, kommer til å få en fin jobb jeg liker og ei dame som er glad i meg. Holder i massevis. :> Anyways, folk kommer alltid til å bli butthurt når noen skryter/snakker om pengene sine. Umulig å komme unna, det. Om du ser på innlegget diskusjonen snowballet seg fra så ser du at jeg ikke har ondsinnede intensjoner til å kritisere noen sine liv, det er heller en "public service annoucement" som oppstod ut av tilfeldig tankevandring. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 All good. Vil du ha en klem? Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 All good. Vil du ha en klem? Wow du er skikkelig uintelligent som kommer med sånne svar al tså Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hva er masse $$$$$ for deg egentlig? I følge enkelte av overskriftene til Hardware.no er 1500 kr masse penger for da trekker de frem at det "koster å være kar". Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Mengden med penger er irrelevant, det er heller det å snakke om penger. At du poster om dine livshendelser er fair enough, men det er sosiale normer som henger til for at du ikke skal bli stemplet som noe negativt. Hurra for janteloven. Det er uetisk å snakke/skryte om egne penger da de representerer andres gjeld da nye penger kommer i omløp ved at andre setter seg i gjeld. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 All good. Vil du ha en klem? Du vet at den sarkasmen din bare begynner å bli tåpelig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Du vet at den sarkasmen din bare begynner å bli tåpelig? Dette har vært tåpelig fra første sekund, mister. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) god dag Endret 17. mai 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 All good. Vil du ha en klem? Starte prog Spør ut av nysgjerrighet, hva er spesielt med tastaturet? Så at det hadde en skjerm? Hva kan man gjøre med denne? Starte programmer, velge musikk, ALT MULIG. veldig lett å konfigurere til å gjøre alt mulig En ting jeg synes er jæskla hyggelig og fett er at det er 17ende Mai i dag. Jeg elsker denne dagen, får spise så mye is og pølser som jeg bare vil og jeg skal gå i tog og hilse på brannspillerene osv Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Jeg kan også starte programmer, velge musikk og lignende med tastaturet mitt. Windows har nemlig hurtigtaster som gjør nøyaktig dette. Tastaturet mitt koster 99 kroner, og det er sjelden jeg har vært mer fornøyd med et tastatur. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 1) Håndleddene dine kommer til å være helt ødelagt når du blir voksen om du bruker et skraptastatur hele dagen i årevis 2) Jeg kjøpte ikke tastaturet på ekte!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 1) Håndleddene dine kommer til å være helt ødelagt når du blir voksen om du bruker et skraptastatur hele dagen i årevis Jeg er voksen, og jeg har brukt skraptastatur nesten hele livet mitt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Huset for meg selv helt til ikveld, da kommer lillesøsteren min hjem fra feiring. Godt å bare slappe totalt av i sola, etter en artig gårsdagsnatt. Får veldig fort farge. Trenger ikke ligge en time i sola for å få farge engang. Bikinivær ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå