Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Tja. Jeg kommer fra et fint hjem, kommer til å få en fin jobb jeg liker og ei dame som er glad i meg. Holder i massevis. :> Anyways, folk kommer alltid til å bli butthurt når noen skryter/snakker om pengene sine. Umulig å komme unna, det.

Jeg får den samme reaksjonen når jeg begynner å snakke om den store penisen min. Men jeg ser jo åpenbart at alle egentlig bare er misunnelige.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er masse $$$$$ for deg egentlig?

Mengden med penger er irrelevant, det er heller det å snakke om penger. At du poster om dine livshendelser er fair enough, men det er sosiale normer som henger til for at du ikke skal bli stemplet som noe negativt.

Hurra for janteloven.

Tja. Jeg kommer fra et fint hjem, kommer til å få en fin jobb jeg liker og ei dame som er glad i meg. Holder i massevis. :> Anyways, folk kommer alltid til å bli butthurt når noen skryter/snakker om pengene sine. Umulig å komme unna, det.

Om du ser på innlegget diskusjonen snowballet seg fra så ser du at jeg ikke har ondsinnede intensjoner til å kritisere noen sine liv, det er heller en "public service annoucement" som oppstod ut av tilfeldig tankevandring.

Lenke til kommentar

Mengden med penger er irrelevant, det er heller det å snakke om penger. At du poster om dine livshendelser er fair enough, men det er sosiale normer som henger til for at du ikke skal bli stemplet som noe negativt.

Hurra for janteloven.

Det er uetisk å snakke/skryte om egne penger da de representerer andres gjeld da nye penger kommer i omløp ved at andre setter seg i gjeld.

Lenke til kommentar

All good. Vil du ha en klem?

Starte prog

Spør ut av nysgjerrighet, hva er spesielt med tastaturet? Så at det hadde en skjerm? Hva kan man gjøre med denne?

Starte programmer, velge musikk, ALT MULIG. veldig lett å konfigurere til å gjøre alt mulig

En ting jeg synes er jæskla hyggelig og fett er at det er 17ende Mai i dag. Jeg elsker denne dagen, får spise så mye is og pølser som jeg bare vil og jeg skal gå i tog og hilse på brannspillerene osv

Lenke til kommentar

Jeg kan også starte programmer, velge musikk og lignende med tastaturet mitt. Windows har nemlig hurtigtaster som gjør nøyaktig dette. Tastaturet mitt koster 99 kroner, og det er sjelden jeg har vært mer fornøyd med et tastatur.

Lenke til kommentar

Huset for meg selv helt til ikveld, da kommer lillesøsteren min hjem fra feiring.

Godt å bare slappe totalt av i sola, etter en artig gårsdagsnatt.

Får veldig fort farge. Trenger ikke ligge en time i sola for å få farge engang.

Bikinivær ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...