Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naboleiligheten ble nettopp solgt for 70 000kr mer enn hva jeg ga for 7mnd siden, og det uten parkering i hall. Så med andre ord 370 000 kr mer :green:

Du er sikkert den eneste personen her på forumet som setter en prislapp på alt som skjer i livet ditt. Det holder å si at naboleiligheten ble solgt for mer enn forventet.

Du kan tolke dette innlegget slik som du vil, men jeg tenkte jeg skulle si ifra i tilfelle du trengte en "reality-check".

• Liker 5
Lenke til kommentar

Du er sikkert den eneste personen her på forumet som setter en prislapp på alt som skjer i livet ditt. Det holder å si at naboleiligheten ble solgt for mer enn forventet.

Du kan tolke dette innlegget slik som du vil, men jeg tenkte jeg skulle si ifra i tilfelle du trengte en "reality-check".

Digger å se gretne nerder være jelly på folk med $$$$$
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Digger å se gretne nerder være jelly på folk med $$$$$

Du prøver hardt ser jeg. Rimelig ironisk at du bruker ordet nerder, siden nerder er stort sett de som sitter med de heftigst betalte jobbene.

Hva har du å si for deg selv?

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fortsett og prøv å overbevise deg selv kjære deg :wee:

Hva? Er du jelly fordi jeg tar meg en utdanning som vil gi meg masse $$$$$? Jeg tror du skal sjekke ditt eget privilegium før du kritiserer andre sitt.

Så hva har du å si for deg selv?

Lenke til kommentar

Hva? Er du jelly fordi jeg tar meg en utdanning som vil gi meg masse $$$$$? Jeg tror du skal sjekke ditt eget privilegium før du kritiserer andre sitt.

Så hva har du å si for deg selv?

Tja. Jeg kommer fra et fint hjem, kommer til å få en fin jobb jeg liker og ei dame som er glad i meg. Holder i massevis. :> Anyways, folk kommer alltid til å bli butthurt når noen skryter/snakker om pengene sine. Umulig å komme unna, det. Endret av Dysfunctional
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...