Cakenommy Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Du går fra og være sykemeldt til inn i militæret? Wow, går det bra? Sykdommen sliter deg i filler eller? Pfft! Jobber for å bi friskmeldt, noe jeg forhåpentligvis blir innen neste søkefrist for skole. Litt under ett år til. Så blir det ett år med skole. En annen linje på TIP, enn jeg gikk sist. Når det skoleåret er ferdig, skal jeg søke meg inn til millitæret. Åltså ca to år år til fra nå, og ett år etter at jeg er blitt friskmeldt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 I løpet av inneværende år vil denne siste, obligatoriske helsesjekken innrykksdagen bli frivillig. Heldig med den, om sykdommen din er av noen betydning. Sesjon burde ikke være noe problem, så dette får du nok til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Random Access Memories. <3 <3 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jeg har hatt Doctor who serien å se på, i en ganske tøff periode jeg er gjennom, det gjør meg glad! David Tennant som 10 ene doctoren gjør meg også VELDIG glad Endret 14. mai 2013 av Estella! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Heldig med den, om sykdommen din er av noen betydning. Sesjon burde ikke være noe problem, så dette får du nok til. Tror heller ikke sesjon kommer til å være noe problem. Har fått diagnosen ME, men ser ikke på det som en hindring. Spesielt ettersom lillesøsteren min hadde det for mange år siden, og skal nå inn til førstegangstjeneste. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Tror heller ikke sesjon kommer til å være noe problem. Har fått diagnosen ME, men ser ikke på det som en hindring. Spesielt ettersom lillesøsteren min hadde det for mange år siden, og skal nå inn til førstegangstjeneste. Hadde det for mange år siden? Har de funnet ME kur? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hadde det for mange år siden? Har de funnet ME kur? Det var på den tiden de var smarte nok til å tilby behandling på Smerteklinikken. Nå er behandlingstilbudene som var nedlagt. Noen som har blitt friske av en behandling de hadde som het Lightning Process, usikker på om det var den behandlingen hun fikk. Jeg deltar i et forskingsprosjekt for å få behandling og videre utredning. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Å ha "lesedag" hjemme. Funker jævelig dårlig med tanke på studiene, men max behagelig. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Å ha "lesedag" hjemme. Funker jævelig dårlig med tanke på studiene, men max behagelig. Her Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 "åå så teite de som jobber på mcdonalds er, med dårlig lønn og arbeidsforhold" tenker Rudde93 mens han spiser på sin billige cheeseburger 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Superbiler/sportsbiler gjør meg glad Idag så jeg en Lexus LFA! Kan tro jeg ble glad da Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 "åå så teite de som jobber på mcdonalds er, med dårlig lønn og arbeidsforhold" tenker Rudde93 mens han spiser på sin billige cheeseburger autism to the max, mein neger Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Lønn i morra så jeg endelig kan bruke enda mer penger på bilen r Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Netopp bestilt Oppo Find 5, whoho! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Starter en time senere enn vanlig! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Grus, grus gjør meg glad fordi grus er grus. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fri til fredag, fri til mandag, snart juni måned Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jobb til fredag og jobb til mandag, håve inn gryn \('.')/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå