Saft Suse Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har kjøpt hus i dag! Gratulerer! Heftig treningsøkt i dag, og det var flere uker siden sist jeg trente ordentlig. Skrekkelig godt å kjenne det på kroppen, og jeg har ikke mista for mye muskelstyrke heller. Gjør meg glad! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Morsomt å trene sammen med de andre på rehabilliteringen, sier så mye rart. Har visst ADHD, og er treningsnarkoman. De skulle bare visst hvorfor jeg kjører meg så hardt på trening, og trener utenom de opplagte timene på planen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Gratulerer! Takker! Huset er nyoppusset utvendig og innvendig og med nytt elektrisk anlegg så det er bare å flytte rett inn. Tror vi kan flytte inn innen to uker så det blir spennende! Endret 25. april 2013 av CFM Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har kjøpt hus i dag! Var du innom finn.no? Får jeg i så fall finnkoden til huset? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Gjorde en eller annen køddfeil i trafikken nå nettopp og så KLIKKER en fyr mongo, han kjører helt i ræva på meg og tuter i over 20 sekund. Kjører på alt jeg har med min lille skuter og han fyren følger etter meg, kjører inn på parkeringsplassen på nærmeste butikk og ser at han også svinger inn der, skynder meg av skuteren og stikker inn på butikken og blir der i ti minutter. Heldigvis hadde han idioten dratt videre i sin gretne hverdag. Glad for at jeg er så sleip og unngår alle slags konfrontasjoner. Endret 25. april 2013 av coyotemannen 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Ble litt nysgjerrig på hva denne køddefeilen var. Endret 25. april 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ehm, gjorde noe litt teit i en rundkjøring, men come on. Har kjørt helt fint i 4 år så klikker denne fyren mongo fordi jeg er trøtt og sliten etter jobb og vil hjem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tok du raskeste vei til venstre? Eller kjørte du inn og fikk fyren til å bråbremse? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Nah, han stod omtrent i ro i rundkjøringa pga en annen bil som akkurat kjørte ut, og jeg tok raskeste vei til venstre. Breie felt, han kunne ikke krasjet i meg om han prøvde. EDIT: Venstre felt, ikke feil kjøreretning hvis noen lurer. Endret 25. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 du skulle bare bremsa hardt så han måtte ut med noen kroner. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Da skulle han ha bremset ganske hardt, fordi, slik jeg forstår det har ikke motpart skyld om noen kjører feil vei i en rundkjøring. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Feil vei er ikke det samme som feil felt... Var ikke det jeg mente med feil vei. Kjørte i det innerste feltet selv om jeg skulle rett fram. Uansett, jeg har skyld, men jeg gjorde ikke noe som er verdt å gå helt insanity mode for. Endret 25. april 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 mente når han ble etterfulgt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jepp. Når jeg så i speilet trodde jeg han skulle meie meg rett ned. Og det var et stykke etter rundkjøringa. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Gikk i banken for å skyte inn mynter jeg har spart på i sånn 8-9 år elns, trodde det var sånn 300 kroner kanskje og så hadde jeg 1000 kroner i kisten!!!! Har 6 øl i kjøleskapet som skal drikkes i dag Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg Gjorde det samme med min som jeg hadde hatt i 4 måneder Det var 1200 kroner i den. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Wow det var mye. Hvordan greide du å samle så masse smårusk på så kort tid nå i denne digitale tidsalder? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg har kastet det meste av småpenger på børsa+ at jeg har brukt endel kontanter det siste året Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg flyttet nylig til et nytt sted, og i disse to månedene har jeg vegret meg for å måtte slippe ut pus alene og uten bånd etterhvert, i frykt for at han ikke fant veien hjem igjen, eller nabobonden gjorde noe med han når pus er bortom og sjekker ut hønene (bonden er en real dust). Men jammen lå pus og ventet rett utenfor døren når jeg åpnet for å se etter han nå Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 kontanter Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå