Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 At eg faktisk har bestilt heilt ny maskin, då inkludert med kabinett og ny cpu-kjølar. Eg gled meg som ein liten unge! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 At jeg skal flytte på hybel overimorgen, det gjør meg glad. Eller spent. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Var nettop med en venninne i byn. Var masse folk og mye liv på torgallmenningen og spesielt på torget/bryggen Var en hyggelig kveld, den gjorde meg glad Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 jegv arl på fylka nå az ! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 jegv arl på fylka nå az! Du er kul. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 jegv arl på fylka nå az! Du er kul. Jamen, faen? Off, jeg legger meg igne! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Åh, gud. Hadde jeg skrevet noe sånt og så oppdaget det dagen etterpå hadde jeg redigert det vekk. Forøvrig kjenner jeg tastaturet mitt inn og ut, med eller uten følelse i fingrene, så jeg skriver ikke feil på fylla. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Korka er ikke full Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Det er faktisk overraskende enkelt å skrive riktig i fylla. Endret 9. august 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, det er ikke noe problem egentlig, bare det at du må fokusere litt mer (iallefall prøve ) og bruke litt lengre tid. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er sant, det krever MYE konsentrasjon. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Korka er ikke full Nei, men det er jo kult å late som etter et inntak av ca en smirnoff og en halv cider. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hurra, jobben til mamma (Siemens engineering eller noe) fikk et prosjekt. Det gjorde mamma glad, og mammas glede sprer seg i huset . Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Greit nok å skrive i fylla, men er ikke ofte man orker rette opp feil osv^^ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Haha, det gikk ihvertfall bedre med meg enn han som drakk 2 kalinka flasker...Blackout ftw! Jeg shotta bare ei halv flaske.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) shotta vodka, faktisk. lol.. Ja,ja, jeg har vært på det stadiet jeg og. Shotta cognac fra barskapet til pappa Jey. kalinka miniflaske da eller? Endret 9. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Åiåiåi, har vi fått en skikkelig tøffing her? Korka, du er bare helt rå ass -_-" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hallo, han er jo hele 16 år, da tåler man dritmye. Et par liter 40 % og kanskje en begynner å merke det om en er svak . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kan ikke huske å ha gått igjennom "den perioden der". Det begrenset seg egentlig til en gang, og det holdt. Da var jeg fjorten. ...Og jeg skrev fortsatt ganske korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå