djgudleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 "Da jeg var ung ble jeg jagd av en grevling, ungdommen nå til dags altså!!!!" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det at grevlingen ikke slipper taket før han hører det knekker, er nok dessverre en myte. Jeg har selv møtt en grevling som jaget meg, og det var overhodet ingen problem å komme unna den. De er faktisk ganske trege dyr. Morsomt at folk tror besteforeldre er seriøst rundt slike historier. Du hadde ikke hvert så tøff om det var en jerv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Du hadde ikke hvert så tøff om det var en jerv. Var ikke særlig tøff, det var derfor vi sprang Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Pingler. Ekte menn hadde sloss. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tror nok jeg hadde hatt høyere puls foran en løve i forhold til et rådyr. Selv om rådyret hadde hoppet foran bilen mens du kjørte 90-100Km/t? Tipper dyret som dreper flest mennesker er mennesker. Mygg er vel ikke dyr? Du har rett, men det er uvesentlig. Poenget mitt står fast. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Selv om rådyret hadde hoppet foran bilen mens du kjørte 90-100Km/t? Om du kjører i 90, og krasjer med et rådyr, er det vel strengt tatt ikke rådyret sin feil uansett. Pingler. Ekte menn hadde sloss. Trolig, men vi hadde glemt kullet hjemmet. Endret 23. april 2013 av Neppe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Mennesker er ikke dyr så det har jo ikke noe med saken og gjøre. Mennesker dyr, jeg ler. Jeg leste nylig i Illustrert Vitenskap at mennesker bare er 2% menneske...hva er vi egentlig? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Eneste erfaringen jeg har med grevlinger er at jeg har kjørt over de en god ganger i bil, faktisk en ganske bra kvalitetstest for biler da grevlinger faen meg er bygd som steiner. Jeg leste nylig i Illustrert Vitenskap at mennesker bare er 2% menneske...hva er vi egentlig? Mennesker er en sort primater som hadde litt flaks i evolusjonen. Endret 23. april 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg har en grevling i taket Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg har en grevling i taket Greveling, grevelang. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det ikke mange er klar over er at grevlinger er relativt lette og få domestisert, samtidig som livretten dies er brunsegl så synes folk må roe ned på grevlinghatet. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det at grevlingen ikke slipper taket før han hører det knekker, er nok dessverre en myte. Jeg har selv møtt en grevling som jaget meg, og det var overhodet ingen problem å komme unna den. De er faktisk ganske trege dyr. Morsomt at folk tror besteforeldre er seriøst rundt slike historier. Det var faren min som lærte meg å passe opp for sint grevling. Far hans lærte det til han osv. Familien min bor i skogen siden hine dager. At en Oslo forsker/venn med dyra ikke er enig bryr ikke meg. Når en grevling hveser bør du passe deg. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Grevlingens hvesing er det samme som menneskets hallo. Den prøver bare å skape en kobling og en kontakt med mennesket. Jeg pleier alltid å klappe dyr jeg møter i skog og mark. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg er så glad jeg får lese innleggene til humorkongen Wolfkiller. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det var ganske vanlig at folk puttet kull i gummistøvlene før i tiden. Nettopp pga grevlingbitt... sikker på at det ikke var pga dårlig selvtillit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Apropos ulv : Bert Åke Varg aka Rederiet-Gustav....."hørru du !" Harald Eia som ulv var morsomt...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 "Tipper dyret som dreper flest mennesker er mennesker" Ja , det kan skje litt av hvert på en øy ja Noen som vil ha heksehyl ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 HVA FAEN HAR DU RØKET ØRRET ELLER Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er mer redd for denne enn ulven : Skumlere enn en flodhest lol : Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 HVA FAEN HAR DU RØKET ØRRET ELLER Bare sunt med litt galgenhumor imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå