Gavekort Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Elgen tar jo livet av flere mennesker enn ulven, så nei takk. Ulven er nok ikke så farlig som du skal ha det til. De dyrene som dreper flest mennesker er mygg, flodhest og rådyr. Flodhest er det eneste dyret som aggressivt dreper deg, men alle disse dyrene er massivt mer farlige enn både ulv, løver, haier og dodrauger. Endret 23. april 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) De dyrene som dreper flest mennesker er mygg, flodhest og rådyr. Flodhest er det eneste dyret som aggressivt dreper deg, men alle disse dyrene er massivt mer farlige enn både ulv, løver, haier og dodrauger. YOU DON'T MESS WITH THE HIPPO!!! WORD! Endret 23. april 2013 av Rudde93 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Er det vanlig at elg tar liv i Norge? Inkluderer det jegere som skyter jegere i stedet for elg? jeg baserer utsagnet på Øystein sundes låt. Det går med en nordmann omtrent hver sjette helg. ;-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 De dyrene som dreper flest mennesker er mygg, flodhest og rådyr. Flodhest er det eneste dyret som aggressivt dreper deg, men alle disse dyrene er massivt mer farlige enn både ulv, løver, haier og dodrauger. Tipper dyret som dreper flest mennesker er mennesker. Mygg er vel ikke dyr? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 jeg baserer utsagnet på Øystein sundes låt. Det går med en nordmann omtrent hver sjette helg. ;-) Ja, men jeg synes de burde sette opp nye skilt for å fjerne den siste tvilen. Og der kunne det f.eks stå; hold vinduer og dører lukket og gå ikke ut av bilen. Det hadde begrenset saker og ting. 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 De dyrene som dreper flest mennesker er mygg, flodhest og rådyr. Flodhest er det eneste dyret som aggressivt dreper deg, men alle disse dyrene er massivt mer farlige enn både ulv, løver, haier og dodrauger. Tror nok jeg hadde hatt høyere puls foran en løve i forhold til et rådyr. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Vargflocken er en guild i World of Warcraft. Ser ikke helt sammenhengen. Problemet med byfolket er at de spiller for mye WOW og ser for lite sammenhengen. Hundeflokker kan drepe folk. Vargeflokken vil drepe folk om de er sultne og mange nok, Hvordan? De glefser etter deg en etter en, biter i bein og armer som hunder gjør til du er i bakken, da går de etter strupen. Tull? Neida, det er faktisk sånn det er når ulveflokken er stor nok og sulten nok. Fremtiden vil nok minne folk også sløve byfolk om at en ulveflokk er farlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tror nok jeg hadde hatt høyere puls foran en løve i forhold til et rådyr. Pfft. Løver er da kos.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Problemet med byfolket er at de spiller for mye WOW og ser for lite sammenhengen. Hundeflokker kan drepe folk. Vargeflokken vil drepe folk om de er sultne og mange nok, Hvordan? De glefser etter deg en etter en, biter i bein og armer som hunder gjør til du er i bakken, da går de etter strupen. Tull? Neida, det er faktisk sånn det er når ulveflokken er stor nok og sulten nok. Fremtiden vil nok minne folk også sløve byfolk om at en ulveflokk er farlig. Hva med grevlingflokken da? Ganske farlig den også. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Mennesker er ikke dyr så det har jo ikke noe med saken og gjøre. Mennesker dyr, jeg ler. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Dere må sammenligne hvor mange mennesker som har blitt drept av dyr de siste årene og hvor mange mennesker som har blitt drept av mennesker Er det med eller uten våpen? Dyr har liksom ikke mulighet til å sprenge en by, føler derfor det blir litt urettferdig for deres del. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Feil tård. Endret 23. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Dere må sammenligne hvor mange mennesker som har blitt drept av dyr de siste årene og hvor mange mennesker som har blitt drept av mennesker Og hvor høy prosenten er på straffeforfølgelse for begge. Endret 23. april 2013 av Notelitten Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hva med grevlingflokken da? Ganske farlig den også. Grevling er livsfarlige ja, rabies og de biter til benet knuser. Det finnes flere dyr som er farlige for mennesker bare de er redde, sinte eller sultne nok. De dyrene som dreper flest mennesker er mygg, flodhest og rådyr. Flodhest er det eneste dyret som aggressivt dreper deg, men alle disse dyrene er massivt mer farlige enn både ulv, løver, haier og dodrauger. Sef er Flodhest og Løver veldig farlige dyr, men ulv alene, ikke farlig, ulv sulten i stor flokk. Farlig... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Grevling er livsfarlige ja, rabies og de biter til benet knuser. Det finnes flere dyr som er farlige for mennesker bare de er redde, sinte eller sultne nok. Bestefaren min på morssiden gikk alltid med kull i skoa fordi grevlingen ikke slapp taket før det knaste i benet. En lyd kullet produserte i skoene. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Bestefaren min på morssiden gikk alltid med kull i skoa fordi grevlingen ikke slapp taket før det knaste i benet. En lyd kullet produserte i skoene. Høres ut som en rasjonell kar. Jeg går med piggtråd i boksern i tilfellet noen skulle voldta meg. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Dere må sammenligne hvor mange mennesker som har blitt drept av dyr de siste årene og hvor mange mennesker som har blitt drept av mennesker Hvorfor i all verden skal vi sammenligne det? De fleste mennesker som dreper mennesker bor i byen og har glemt det som en gang var før. Det betyr sef at du ikke skal passe deg for ulv i flokk. Så lenge du ikke er redd ulven så går det greit, men løper du eller gråter sånn som gjerne barn og damer gjør så er du dødsens.... Endret 23. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Høres ut som en rasjonell kar. Jeg går med piggtråd i boksern i tilfellet noen skulle voldta meg. Det var ganske vanlig at folk puttet kull i gummistøvlene før i tiden. Nettopp pga grevlingbitt... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Det var ganske vanlig at folk puttet kull i gummistøvlene før i tiden. Nettopp pga grevlingbitt... Det at grevlingen ikke slipper taket før han hører det knekker, er nok dessverre en myte. Jeg har selv møtt en grevling som jaget meg, og det var overhodet ingen problem å komme unna den. De er faktisk ganske trege dyr. Morsomt at folk tror besteforeldre er seriøst rundt slike historier. Endret 23. april 2013 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå