Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man vinner frem mot frekke selgere med dårlige produkt på Ebay. :)

Hi xxx,

We have decided to issue you a courtesy refund for this case on Apr 19, 2013 to the PayPal account you used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping. Please log in to PayPal to get your refund.

This case is now closed, but you can view the details of the case in the Resolution Center.

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Sånn går det når du starter en fuckings krig, jævla idioter..

hmm ja helt klart det er bedre å leve undertrykt i et århundre enn å reise seg for slåss i noen år. no pain no gain eller hva? skammelig at verdenssamfunnet ikke har gjort noe for å bedre situasjonen der nede
Lenke til kommentar

Veit dette er litt frekt sagt. Men å sitte med egen leilighet som er nyoppusset og 100 kvm i midten av tjueårene og det nesten gjeldfri, det føles jææævlig godt.

Hvordan i alle dager klarer du å være nesten gjeldsfri i en alder av 25? Samme om leiligheten er pusset oppbeller ei...??

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager klarer du å være nesten gjeldsfri i en alder av 25? Samme om leiligheten er pusset oppbeller ei...??

Greit betalt jobb der jeg har spart på brødsmuler, to stykk med full BSU og noe arvepenger. Leiligheten ble også kjøpt på motbud til 90 000 under takst der alle møblene fulgte med. Disse er solgt til 60k ish. Ikke den mest sentrale leiligheten (10 min med buss til byen), var vel 20,3k pr kvm.

Ingen røyker, ingen er noe spesielt festere og vi har ikke bil. Om du lever som en student i full jobb da, blir det fort mye penger, og det kan fort bli litt avhengighetsskapende (Ja, sånn seriøst, du kan fint spare 150k i året om du bestemmer deg for det, gang det med to, begynn å legg på renter fra BSU og høyrente kontoer. Det blir fort veldig mye penger i året)

Så kan man begynne å tenke. Har vi gått glipp av mye fest og moro? Ja, trolig. Men vi har ikke levd så trangt at det har vært smertefullt. Ofret en del med definitivt verdt det, man lever jo tross alt lengre enn ungdomstida si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Vet ikke jeg, mange folk døde og mista beina så jeg er jævlig pissed. Noe som tilfredsstiller meg.

Iron Sheik : Boston-bomber , you no good motherføkker.......I'm gonna put you in the camel clutch , føkk your ass and THEN you will be humble. Boston namber one !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...